Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken
Crocus 2024
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 januari 2024, 12:03:28 ---Dit gezegd zijnde laat ik hier ook graag mijn eersteling los : Crocus tasseliensis
--- Einde van citaat ---
Mooi Luc , die denk ik kwijt geraakt te zijn maar zeker ben ik niet ...nog eens checken .Eentje zonder "zwarte connectives " ...Die hebben dat dus ook niet altijd zo te zien ... ))4
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 januari 2024, 12:03:28 ---Als moderator croconut moet ik u echter onmiddellijk terecht wijzen en bedenken met een dik verdiende gelekaart! 8)) Als gij ooit wilt toegelaten worden in het gild van de Croconuts dan moet je onmiddellijk ophouden met Crocus sieberi te omschrijven als 'niet exclusief, niet duur, niet zeldzaam' Foei! Dit is vloeken in de kerk en je doet deze Kretenzer schoonheid héél veel tekort ! Het blijft voor mij en ongetwijfeld nog voor vele anderen één van de allermooiste Crocussoorten. 10))
--- Einde van citaat ---
7)) 7))
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 januari 2024, 12:03:28 ---Als moderator croconut moet ik u echter onmiddellijk terecht wijzen en bedenken met een dik verdiende gelekaart! 8)) Als gij ooit wilt toegelaten worden in het gild van de Croconuts dan moet je onmiddellijk ophouden met Crocus sieberi te omschrijven als 'niet exclusief, niet duur, niet zeldzaam' Foei! Dit is vloeken in de kerk en je doet deze Kretenzer schoonheid héél veel tekort ! Het blijft voor mij en ongetwijfeld nog voor vele anderen één van de allermooiste Crocussoorten. 10))
--- Einde van citaat ---
De getoonde Crocus lijkt me niet de Kretenzer schoonheid sieberi ssp.sieberi maar wel de al even mooie Griekse schoonheid ....sublimis of dergelijke ... ))4
Luc Gilgemyn:
Eerlijk gezegd denk ik het niet Kris, er is precies een verloop van kleur van bijna wit naar donkerder blauw... graag eens de buitenkant van de petalen laten zien Frankie ??
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 1 januari 2024, 12:27:52 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 januari 2024, 12:03:28 ---Dit gezegd zijnde laat ik hier ook graag mijn eersteling los : Crocus tasseliensis
--- Einde van citaat ---
Mooi Luc , die denk ik kwijt geraakt te zijn maar zeker ben ik niet ...nog eens checken .Eentje zonder "zwarte connectives " ...Die hebben dat dus ook niet altijd zo te zien ... ))4
--- Einde van citaat ---
Ze hebben dat zeker niet allemaal Kris. Dit is mijn tweede keer dat ik hem bestel (1e maal Janis, deze komt van Dambrauskas), telkens zonder zwarte connectives.... toch een mooie Crocus vind ik.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie