Planten > Rotsplanten

Bloei Januari - Februari 2024

<< < (2/6) > >>

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 januari 2024, 21:59:36 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 januari 2024, 16:10:46 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 18 januari 2024, 13:03:00 ---Tja ....geen makkelijke tijd om hier iets te posten ...toch ondernemen we een poging ....De eerste bloemen van deze soort  zijn zelfs al gepasseerd ...

--- Einde van citaat ---

Ondertussen zijn ze open maar ik denk dat er kleine slakjes actief waren ...

--- Einde van citaat ---

Ranunculus calandrino├»des, zo'n prachtige plant.  Blij dat hij hier nog eens opduikt en vreemd dat er geen reactie op komt.  Ik had hem hier ook, de foto dateert van 2014, en toen deed hij het jaren aan een stuk heel goed... en dan ging het langzaam bergaf, uiteindelijk geen bloemen meer en nog een paar blaadjes... tot ik hem verplant heb uit pure ellende... maar een paar jaar later was het helemaal voorbij...  --13  Ik zou niet weten waar en wanneer ik hem ooit nog heb aangeboden gezien...

--- Einde van citaat ---

Je moet eerst de kans krijgen om te reageren, Luc, nog geen tijd gehad eerder. Maar inderdaad, ik vind het fantastisch dat je deze nog hebt, Kris. Ik ben hem al lang kwijt maar vind het ook een onweerstaanbaar ding. Ik denk dat Danny er ook nog eentje heeft? Vroeger kon je dat ding bij ABC kopen, maar dat is nu natuurlijk verleden tijd...  :'(
Misschien dit voorjaar eens bij Koos informeren.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 januari 2024, 16:12:14 ---Ik heb er enkele jaren mee gesukkeld maar nu lijkt het dat deze Callianthemum anemonoides opnieuw gaat bloeien ...

--- Einde van citaat ---

Toch ook weer niet de gemakkelijkste. Soms gaat het goed en kunnen er zelfs spontane zaailingen verschijnen, maar even snel kan het ook weer gedaan zijn. Maar dit exemplaar ziet er wel veel belovend uit.

Bert Stegeman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 januari 2024, 16:12:14 ---Ik heb er enkele jaren mee gesukkeld maar nu lijkt het dat deze Callianthemum anemonoides opnieuw gaat bloeien ...

--- Einde van citaat ---

leuk te zien bij jouw weer gaat doen.
hier paar keer geprobeerd maar ))8 ))8 ))8

Bert Stegeman:
wat gelukkig wel goed doen zijn de eranthissen.
mijn tuin kleurt geel .
ben er blij mee.
sorry mijn hand zat er net op --11 --11

Kris De Raeymaeker:
Het stelt niet veel voor ...maar ja ...hij bloeit wel ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie