Planten > Rotsplanten

Gebruik van tufsteen en de planten die er van houden in de rotstuin

<< < (599/621) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 april 2024, 17:55:07 ---Hier is Asperula arcadiensis te groot gekomen om nog onder een glasplaatje te passen  -2(  Blijkbaar heeft hij er geen last van, hij begint net te bloeien

--- Einde van citaat ---

Dat wordt een overkoepeling voor de tuin Luc  -2( :-X :-X Hij heeft hier buiten ook geen last van onze winters maar de bloei is toch heeeeel mager als we ze op die manier kweken . Ik heb ze gezien in de Pelops en dan is het bij ons toch maar een flauw afkooksel . Daarom denk ik dat Luc S misschien op termijn wel meer bloem gaat hebben onder zijn frame ... ))4

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 april 2024, 18:07:36 ---Deze gaat door het leven als Polygala calcarea 'Bulley's Form', de bloei is dit jaar beduidend minder dan andere jaren.

--- Einde van citaat ---

Ik vrees dat we dit laatste nog wel een paar keer gaan herhalen Luc , helaas ....

Luc Gilgemyn:
Gentiana verna doet het ook niet verkeerd in zijn trog tussen de tufstenen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:43:25 ---Gentiana verna doet het ook niet verkeerd in zijn trog tussen de tufstenen.

--- Einde van citaat ---

Zeker niet Luc , hoe lang verblijft hij daar al ?

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 april 2024, 12:35:09 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:43:25 ---Gentiana verna doet het ook niet verkeerd in zijn trog tussen de tufstenen.

--- Einde van citaat ---

Zeker niet Luc , hoe lang verblijft hij daar al ?

--- Einde van citaat ---

4 jaar geleden gezaaid, nu het tweede jaar in bloei Kris.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie