Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Diverse bloembollen in 2024

<< < (13/17) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 30 april 2024, 17:10:47 ---Calochortus 'Cupido' komt in bloei , staat tussen loof van andere bollen

--- Einde van citaat ---
Mooie bloem Danny !!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 30 april 2024, 18:19:30 ---Scilla peruviana kan me ieder jaar opnieuw tot de nodige foto's verleiden.

--- Einde van citaat ---

Wow , spectaculair Luc !!! Staat die gewoon buiten uitgeplant ? 

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 mei 2024, 21:54:13 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 30 april 2024, 18:19:30 ---Scilla peruviana kan me ieder jaar opnieuw tot de nodige foto's verleiden.

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Die staat inderdaad buiten Kris.  Maar met zijn vroeg en kwetsbaar blad dat in november al verschijnt krijgt die een hoop blad en een omgekeerde bloempot over zich heen wanneer er vorst dreigt.

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 mei 2024, 21:54:13 ---

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Mag voor de gewone peruviana geen probleem zijn.

Luc Gilgemyn:
Vorig jaar september gekocht van een gerenommeerd bollenkweker/handelaar in Utrecht...
Gladiolus communis bizantinus, mooie bloem, maar al oot een ziekere (meer geviruste) plant gezien ??  >:( >:( >:(  Daar wordt een mens als ik heel kwaad van.  Houd aub geen rekening met de slakkenvraat !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie