Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Daphne 2018

<< < (3/9) > >>

Herman Mylemans:
Daphne bholua ‘Jacqueline Postill’ blijft doorgaan! De eerste foto is gepost op 20/02 en ondertussen zijn er toch 2 koude periodes gepasseerd.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 29 maart 2018, 19:41:55 ---Daphne bholua ‘Jacqueline Postill’ blijft doorgaan! De eerste foto is gepost op 20/02 en ondertussen zijn er toch 2 koude periodes gepasseerd.

--- Einde van citaat ---

Jacqueline is inderdaad blij, Herman.
Wat een struik - ik kan me voorstellen dat je zo ongeveer bedwelmd wordt als je in de buurt komt !  _01 _01

Herman Mylemans:
Daphne bholua ‘Jacqueline Postill’ blijft doorgaan!

Lily-Anne Vereecken:
Van deze Daphne kan ik het etiket niet meer terugvinden. Hij doet ieder jaar goed zijn best

Luc Gilgemyn:
Dat zou wel eens Daphne x 'Anton Fahdrich' kunnen zijn L-A, maar ik zal er niet om wedden.  Mooi is hij in elk geval.

Hier is mijn exemplaar - pas een drietal jaar ter plaatse, nadat eerder mijn ca 15 jaar oud exemplaar de geest had gegeven.

Dan nog een piepjonge Daphne arbuscula 'Ziskov Star' - verondersteld heel compact te blijven.  Hij kwam mee uit Tsjechië.

Daphne x Whiteorum 'Beauworth' is er dan weer eentje van Herman Laporte. Al even jong als de bovengenoemde (ik heb het over de plant, niet over Herman...  -2()

Van de laatste is het etiket (en de naam)  ook onvindbaar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie