Algemeen > Ontspanning

We wuiven 2023 uit ...

(1/7) > >>

Kris De Raeymaeker:
Zoals we de laatste jaren al gewend zijn was 2023 opnieuw een uitdagend jaar voor de rotsplanten liefhebber ...Steeds mee extremen . Na een zeer zachte en grijze winter was er al heel vroeg beweging in onze bolgewassen ...Colchicums , Crocus , Galanthus ....ze waren er allemaal vroeg bij .



Kris De Raeymaeker:
Zoals wel vaker de laatste jaren was er dan in februari dan toch nog wat vorst en een soort van winterprikje ...


Frankie Wulleman:
Prachtige collages, Kris, 't is er aan te zien dat je jonge gasten in huis hebt ... 11))

Welke galanthus is dat op de tweede collage? Prachtding!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 december 2023, 11:35:26 ---Prachtige collages, Kris, 't is er aan te zien dat je jonge gasten in huis hebt ... 11))

--- Einde van citaat ---

Die jonge gasten die hebben hier niet veel mee te maken hoor Frankie ... ))4 ))8 ))8
Ik ben al heel veel jaren fan van Adobe Lightroom als programma voor het opslaan en bewerken van foto's maar ook mijn presentatie's worden er op gemaakt etc etc ...Ik heb 20.000  foto's op de pc en kan een bepaalde plant binnen de 30 seconden vinden als het moet .Het is de meest overzichtelijke bibliotheek die ik ken . Ik heb het zelf stap voor stap moeten aanleren met een paar boeken erbij in het begin .
 

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 december 2023, 11:35:26 ---Welke galanthus is dat op de tweede collage? Prachtding!

--- Einde van citaat ---
Hou je vast Frankie ..... hele mond vol : Galanthus "Constellation" x "Parfetta " 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie