Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen
Crevicegardening
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 27 april 2025, 10:10:12 ---Centaurea sp. ex Jiri Papousek ...
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 april 2025, 11:35:36 ---Ik vermoed Centaurea triumfettii.
--- Einde van citaat ---
Zou wel kunnen Frankie ...., al is er in dit geslacht allicht nog veel te ontdekken .....
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 april 2025, 10:23:15 ---Met voorsprong één van de beste Phlox-en hier voor de rotstuin ...zeker ook in de crevice voelt Phlox 'Bořanovice' zich heel goed thuis ...
--- Einde van citaat ---
Ondertussen helemaal ontbolsterd ....
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 28 april 2025, 21:30:28 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 april 2025, 10:23:15 ---Met voorsprong één van de beste Phlox-en hier voor de rotstuin ...zeker ook in de crevice voelt Phlox 'Bořanovice' zich heel goed thuis ...
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Een hele mooie, Kris. Ik heb er verschillende gehad, maar ik kon hem maar niet in leven houden om een of andere reden...?
Danny Bonnez:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 28 april 2025, 21:30:28 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Prachtig Kris ! ((3
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 28 april 2025, 21:44:34 ---
Een hele mooie, Kris. Ik heb er verschillende gehad, maar ik kon hem maar niet in leven houden om een of andere reden...?
--- Einde van citaat ---
Dank je Frankie , ik zou het toch nog niet opgeven ....eens proberen in de crevice ?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie