Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??

Bijeenkomst zaterdag 6 november 2010

(1/9) > >>

Kris De Raeymaeker:
We kijken nu al benieuwd uit naar de  lezingen die worden gegeven op onze volgende bijeenkomst door Arthur.
We krijgen in ieder geval enkele primeurs zo te horen en lezen op het forum van de Schotse.
Daar lezen we volgende tekst van Arthur : " I have my trip to Iran to post, but as this has some spectacular Irises, I am saving this for the talk to the Flemish Rock Garden Society in early ".
Waarop Maggi schrijft : " Those  Flemish Folk are in for a real treat.... lucky them...... we'll need to get you up to Aberdeen".
Dus , best niet te missen die dag in Gent !   

Luc Gilgemyn:
Als ik even mag aanvullen :

"Het Màg niet gemist worden !!!!"    :P ;)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  8 september 2010, 09:02:52 ---Als ik even mag aanvullen :
"Het Màg niet gemist worden !!!!"    :P ;)

--- Einde van citaat ---

Inderdaad Luc ,je hebt gelijk het is eerder "ne must "! 

Frankie Wulleman:
Het is toch altijd een must om eens af te zakken naar Gent. Is het niet voor de interessante voordrachten, dan is het om eens de andere liefhebbers te ontmoeten, van gedachten uitwisselen, een plant ruilen of kopen, enz...

Lily-Anne Vereecken:
Ik kijk er al naar uit , en hoop dat de lezingen wat goed te volgen zijn , als die volledig in het Engels zijn .Ik veronderstel dat de lezingen wel zullen begeleid zijn door beeld of film  en dan zal het geen probleem zijn .
groetjes
Lily-Anne

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie