Planten > Schaduwplanten

Trillium 2020

(1/13) > >>

Luc Gilgemyn:
 ))2 ))2  Eigenlijk schaam ik mij om dit topic te openen... dit is immers het terrein van Herman M.  ;)

Ik kon me echter niet weerhouden om dit ontluikend leven te laten zien...

Trillium rivale - Purple Heart

Sorry Herman !  ;)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 februari 2020, 16:38:25 --- ))2 ))2  Eigenlijk schaam ik mij om dit topic te openen... dit is immers het terrein van Herman M.  ;)
Ik kon me echter niet weerhouden om dit ontluikend leven te laten zien...
Trillium rivale - Purple Heart
Sorry Herman !  ;)

--- Einde van citaat ---

Wow , zo vroeg Luc ....nu al benieuwd hoe "purple " hij is  ....spannend ....Staat die gewoon in de tuin ? Hier nog geen signalen van T. rivale ...

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 februari 2020, 16:38:25 --- ))2 ))2  Eigenlijk schaam ik mij om dit topic te openen... dit is immers het terrein van Herman M.  ;)

Ik kon me echter niet weerhouden om dit ontluikend leven te laten zien...

Trillium rivale - Purple Heart

Sorry Herman !  ;)

--- Einde van citaat ---
Luc, je hoeft je niet te schamen. De Trillium nivale die gewoonlijk het vroegst is die staat in knop te wachten op de zon. Je Trillium rivale is inderdaad vroeg. Hij staat waarschijnlijk op een warme plaats met nu toch goed licht. Hier staan er al veel Trilliums met knop boven, vorig jaar was het grote begin in maart. Dus het zal niet lang meer duren. Er zijn dit jaar wel wat nieuwe vormen op komst.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 26 februari 2020, 17:39:54 ---Luc, je hoeft je niet te schamen. De Trillium nivale die gewoonlijk het vroegst is die staat in knop te wachten op de zon. Je Trillium rivale is inderdaad vroeg. Hij staat waarschijnlijk op een warme plaats met nu toch goed licht. Hier staan er al veel Trilliums met knop boven, vorig jaar was het grote begin in maart. Dus het zal niet lang meer duren. Er zijn dit jaar wel wat nieuwe vormen op komst.

--- Einde van citaat ---

Heel vreemd toch allemaal , hier nog niks van rivale boven ...terwijl ik op andere planten dan weer vroeger scoor is het bij deze weer later ... ))4

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 26 februari 2020, 17:39:54 --- Er zijn dit jaar wel wat nieuwe vormen op komst.

--- Einde van citaat ---

We kijken er naar uit Herman  ! Alsook naar T. nivale als je die ook nog steeds hebt ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie