Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Colchicum 2024

(1/16) > >>

Kris De Raeymaeker:
Ik haal me nu misschien de woede van onze moderator op mijn nek ....om nu reeds de topic Colchicum 2024 te openen ...Als we terug gefloten worden dan zien we dat wel weer ... ((--11
Maar deze Colchicum is wel degelijk een lentebloeier en gaat eerstdaags open komen . Hij is te vroeg maar hoort mijn inziens toch bij 2024  ))4
Colchicum freynii ...ready to go ...

Luc Gilgemyn:
 gelekaart  zonder woorden  3)) 3))

Theo Stronks:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 14 december 2023, 15:51:15 ---Ik haal me nu misschien de woede van onze moderator op mijn nek ....om nu reeds de topic Colchicum 2024 te openen ...Als we terug gefloten worden dan zien we dat wel weer ... ((--11
Maar deze Colchicum is wel degelijk een lentebloeier en gaat eerstdaags open komen . Hij is te vroeg maar hoort mijn inziens toch bij 2024  ))4
Colchicum freynii ...ready to go ...

--- Einde van citaat ---
Het klimaat is totaal van slag,of zou Kris een tovenaar zijn ))8.
Denk dat we in de toekomst meer van dit soort bijzonderheden tegen zullen komen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 december 2023, 09:39:16 --- gelekaart  zonder woorden  3)) 3))

--- Einde van citaat ---

Oh slechts "geel " ....dat valt nog mee .... 7))

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Theo Stronks op 15 december 2023, 09:53:10 ---Het klimaat is totaal van slag,of zou Kris een tovenaar zijn ))8.
Denk dat we in de toekomst meer van dit soort bijzonderheden tegen zullen komen.

--- Einde van citaat ---

Een tovenaar zou ik soms wel graag willen zijn Theo ....(alleen "soms " ...omdat je anders handen te kort hebt in onze huidige wereld vrees ik )
We zullen de begrippen , herfstbloeiers, winter en lentebloeiers inderdaad toekomstig  wat moeten herschikken vrees ik . Maar ik denk dat bollen het van nature al in zich hebben om te gaan groeien(en bloeien)wanneer ze voelen dat de omstandigheden rijp zijn (los van een kalender )

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie