Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Iris 2024

(1/42) > >>

Luc Gilgemyn:
Ik schrok mij een hoedje toen ik deze 2 sooten van Alan Mc Murthrie nu al in bloei zag...

Iris x 'Early morning glow'

Luc Gilgemyn:
De tweede is Iris x 'Vivacious beginnings' , die is aanzienlijk donkerder, maar dit toont zich enkel op de close-up foto.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 12:55:26 ---Ik schrok mij een hoedje toen ik deze 2 sooten van Alan Mc Murthrie nu al in bloei zag...
Iris x 'Early morning glow'

--- Einde van citaat ---

Dat hoedje had je misschien nog op van deze nacht Luc ? 11)) 7)) Nee alle gekheid op een stokje , hier is nog geen enkele van dat soort Iris-en zo ver ....Ja onze vriend Alan heeft oneindig veel mooie cv's gemaakt ...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 13:03:08 ---De tweede is Iris x 'Vivacious beginnings' , die is aanzienlijk donkerder, maar dit toont zich enkel op de close-up foto.

--- Einde van citaat ---
Kloeke groep ! Heb je die in pot Luc ?

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 januari 2024, 13:04:50 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 13:03:08 ---De tweede is Iris x 'Vivacious beginnings' , die is aanzienlijk donkerder, maar dit toont zich enkel op de close-up foto.

--- Einde van citaat ---
Kloeke groep ! Heb je die in pot Luc ?

--- Einde van citaat ---

Ja Kris, in de tuin doen die het hier nooit goed.  Deze is twee jaar geleden aangeschaft met 5 stuks en nu tel ik al een twaalftal bloemstengels.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie