Nieuws > Algemeen nieuws

Vlaamse vedettes deel 2 : onze moderator in de schijnwerper

(1/2) > >>

Kris De Raeymaeker:
Vandaag was ik in Utrecht en onze "alpiene"  Noorderburen van de NRV stelden hun jubileumboek voor.
Mooi jubileumboek met ook 1 Vlaamse auteur .....
Juist ja ,onze eigen Luc Gilgemyn hier ook bekend als " de moderator" heeft zich mooi genesteld tussen al dat Nederlands talent.
Knap gedaan Luc ,mooie bijdrage .... toch iemand die als ambassadeur voor Vlaanderen naar voor is getreden.
Een tuin die uitnodigt om bewonderd te worden Luc. :D

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  4 september 2010, 21:07:56 ---Vandaag was ik in Utrecht en onze "alpiene"  Noorderburen van de NRV stelden hun jubileumboek voor.
Mooi jubileumboek met ook 1 Vlaamse auteur .....
Juist ja ,onze eigen Luc Gilgemyn hier ook bekend als " de moderator" heeft zich mooi genesteld tussen al dat Nederlands talent.
Knap gedaan Luc ,mooie bijdrage .... toch iemand die als ambassadeur voor Vlaanderen naar voor is getreden.
Een tuin die uitnodigt om bewonderd te worden Luc. :D

--- Einde van citaat ---

En als deze ambassadeur nu ook nog eens iets zou willen schrijven voor ons eigen clubblaadje  ;) zijn we helemaal tevreden  :D

Luc Gilgemyn:
Oeioei eerst een lauwerkrans en siroop en dan een scheut(je) azijn...   ::) ;)  Alle twee een deel van het gelijk zeker ?  ;) ;)

Bert Stegeman:
Hoi Kris

Gisteren was ik er ook het was een geslaagde dag weer.
een hoop nieuwe aankopen  gedaan.
Zag inderdaad ook dat luc er een  stuk ingeschreven had.
Ga het vandaag nog eens rustig doorlezen.
leuk dat luc een stuk geschreven heeft. :D :)
veel tuinplezier.
groetjes uit Bladel
Bert

Kris De Raeymaeker:
Dag Bert , heb je niet gezien... hadden eens kennis kunnen maken .
Het legioentje Belgen was kleiner dit jaar had ik de indruk.
Het was nochtans schitterend weer en dan is het leuk vertoeven in de Botanische tuin van Utrecht.Er waren ook schitterende vlinders te bezichtigen in het kassencomplex.En ja wij plantenliefhebbers vinden altijd wel iets zeker.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie