Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??

Bijeenkomst zaterdag 6 november 2010

<< < (9/9)

Gerrit Roest:

--- Citaat van: Bert Stegeman op  7 november 2010, 21:17:52 ---Sorry Gerrit
Ben het ook vergeten.
Ik geef de beurt aan lily anne.

Groetjes van je schoonzoon

Veel plezier hier

--- Einde van citaat ---

Schoon???  ;D ;D ;D

Lily-Anne Vereecken:
Er is zoveel gezegd aan tafel dat ik het ook niet meer weet - hopelijk kan hij daar zelf meer duidelijkheid in geven
groetjes
Lily-Anne

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  7 november 2010, 20:51:23 ---Welkom op ons forum Gerrit - blij u hier te mogen verwelkomen !  Hoe meer zielen, hoe meer vreugd is een spreekwoord dat hier zeker van toepassing is.

Het doet ons ook veel genoegen hier een aantal positieve commentaren te mogen lezen op onze bijéénkomst van zaterdag 6 november.  Ik meen in naam van het volledige bestuur te mogen spreken, wanneer ik zeg dat het voor onze vereniging een vrij kostelijk en vernieuwend initiatief was om een spreker van over de plas uit te nodigen en dat het voor ons heel aanmoedigend is voor de toekomst om te zien dat dit initiatief werd op prijs gesteld.  De belangstelling was meer dan bemoedigend.

Wij hebben net onze twee engelse vrienden Arthur en Dan uitgewuifd op weg naar de Channel Tunnel en ik wou hier ook graag nog vermelden hoe zij ons op het hart hebben gedrukt welk een 2 heel aangename en interessante dagen zij hier hebben beleefd.  De warme ontvangst zal hun nog lang bijblijven ! (hun woorden !)

Nogmaals dank aan alle aanwezigen !

--- Einde van citaat ---

Luc,

Vooreerst toch ook nog even melden dat ik het eveneens reuzegoed en enorm plezierig vond voorbije zaterdag.
Door al die positieve reacties vergeet je waarschijnlijk al snel dat er wat meer kosten zijn gemaakt dan normaal, het was dan ook meer dan moeite !

Kris De Raeymaeker:
Ik weet het ,een beetje aan de late kant maar hier toch nog wat foto's van onze laatste bijeenkomst....

Kris De Raeymaeker:
En nog een paar om af te sluiten ....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie