Nieuws > Algemeen nieuws

Overlijdensbericht

(1/3) > >>

Luc Gilgemyn:
We moeten vandaag helaas het overlijden melden van één van onze oudste leden, namelijk Jos Van Gansen.
Jos was een tuinier in hart en nieren en was lid van de VRV van bij het prille begin.

Onze blijken van medeleven gaan naar zijn familie en vrienden.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 29 maart 2011, 20:20:11 ---We moeten vandaag helaas het overlijden melden van één van onze oudste leden, namelijk Jos Van Gansen.
Jos was een tuinier in hart en nieren en was lid van de VRV van bij het prille begin.
Onze blijken van medeleven gaan naar zijn familie en vrienden.

--- Einde van citaat ---

Veel leden zullen in mei  2004 genoten hebben van zijn tuin tijdens de opentuindagen van de VRV ! Ik was zelf één van die bezoekers die intens heeft genoten van dit levenswerk.
Voor mij één van de mooiste (misschien wel de mooiste )(rots)tuinen die ik in Vlaanderen mocht bekijken. Ook in die periode was Jos reeds op de sukkel met de gezondheid maar had toch nog veel plannen. Vlaanderen verliest één van zijn pioniers , een erg beminnelijk man en een groot mens die de kunst verstond om een berglandschap op een natuurlijke manier te integreren in onze vlakke tuinen . Wij  wensen familie en vrienden veel sterkte bij dit groot verlies .

Kris De Raeymaeker:
Als eerbetoon aan Jos nog enkele foto's van zijn tuin wat nogmaals zijn prachtig levenswerk benadrukt .

Kris De Raeymaeker:
Nog meer foto's .

Kris De Raeymaeker:
Nog een voorlaatste .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie