Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

WAARSCHUWING!!

(1/3) > >>

Peter Rijntjes:
Opgelet,

volgende week gaat het weer vriezen, voor degene die dat nog niet wist.Temperaturen tot -6 graden celsius s'nachts. Dus als het kan bescherm Uw bloeiende planten, zet ze (als het kan) in de schuur of bijkeuken en let op Uw zaaisel. Wat is ontkiemt zet dat ook veilig.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.......

 _08

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Peter Rijntjes op  6 maart 2013, 23:55:35 ---Opgelet,

volgende week gaat het weer vriezen, voor degene die dat nog niet wist.Temperaturen tot -6 graden celsius s'nachts. Dus als het kan bescherm Uw bloeiende planten, zet ze (als het kan) in de schuur of bijkeuken en let op Uw zaaisel. Wat is ontkiemt zet dat ook veilig.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.......

 _08

--- Einde van citaat ---
Dank je voor deze mededeling, Peter.Weet natuurlijk niet of er iets van klopt, maar ik hoorde vanochtend op de radio al praten over -15.

Gert Hoek:

--- Citaat van: Gerard Verweij op  7 maart 2013, 16:05:57 ---
--- Citaat van: Peter Rijntjes op  6 maart 2013, 23:55:35 ---Opgelet,

volgende week gaat het weer vriezen, voor degene die dat nog niet wist.Temperaturen tot -6 graden celsius s'nachts. Dus als het kan bescherm Uw bloeiende planten, zet ze (als het kan) in de schuur of bijkeuken en let op Uw zaaisel. Wat is ontkiemt zet dat ook veilig.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.......

 _08

--- Einde van citaat ---
Dank je voor deze mededeling, Peter.Weet natuurlijk niet of er iets van klopt, maar ik hoorde vanochtend op de radio al praten over -15.


--- Einde van citaat ---


Ja Gerard, dat heb ik ook gehoord, ik hoop maar dat ze het mis hebben, want met al die knoppen in de Saxen en andere zaken, word ik daar niet echt vrolijk van. Dan vriezen die mooie bloemen naar de mallemiezen, jammer want ik heb er net een paar die voor het eerst bloeien of nog nooit eerder zo vol met knoppen hebben gezeten.
De gekiemde zaailingen al bij elkaar in een kist gezet zodat ze naar binnen kunnen. En vliesdoek klaargelegd voor over de meest bijzondere bijna bloeiende planten, zoals een aantal Saxifraga lowndesii vormen, Androsace ochotensis, een stelletje Himalaya Saxen met verzamelnummer die bij mij voor het eerst bloeien. En dan ook nog een stelletje bollen in pot op het dak.

Wim Boens:
Iemand een sneeuwbankje  ::) ::)  :(

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Wim Boens op 12 maart 2013, 08:22:00 ---Iemand een sneeuwbankje  ::) ::)  :(

--- Einde van citaat ---

Bedankt Wim, je bent al te vriendelijk, maar wij zijn reeds besteld !  --8 --8 -4(


De eerste die nog eens de uitdrukking "Vlaamse Rivièra" gebruikt krijgt met mij te doen....  --2 --2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie