Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)

Foto resizen voor iPad ?

(1/1)

Lily-Anne Vereecken:
Bij het resizen van foto's op de iPad , merk ik altijd een vrij groot verlies aan scherpte . Ik heb al verschillende resizers geprobeerd . Wie kent een goed en eenvoudig programma voor iPad, om dat te doen ?

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 13 mei 2014, 17:36:36 ---Bij het resizen van foto's op de iPad , merk ik altijd een vrij groot verlies aan scherpte . Ik heb al verschillende resizers geprobeerd . Wie kent een goed en eenvoudig programma voor iPad, om dat te doen ?

--- Einde van citaat ---
Ik heb het gewoon met IrfanView gedaan Lily-Anne en overgezet op mijn Asus (Android systeem) en bij mij blijven ze mooi scherp.

Lily-Anne Vereecken:
Cor, we hebben het eens bekeken en irfanview is eigenlijk voor Windows . Ben je zeker dat het ook voor Apple en iPad bestaat en zo ja, waar kan ik dat vinden?

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 13 mei 2014, 20:14:47 ---Cor, we hebben het eens bekeken en irfanview is eigenlijk voor Windows . Ben je zeker dat het ook voor Apple en iPad bestaat en zo ja, waar kan ik dat vinden?

--- Einde van citaat ---
Als je Irfanview ingeeft in het zoekveld van je brouwser, krijg je ook de keuze Irfanview voor Mac. En o.a. via deze link : http://www.tecnigen.com/2013/08/10/download-irfanview-for-mac-windows-pc-free/ zou je het programma voor het Mac-systeem moeten kunnen downloaden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie