Algemeen > Ontspanning

Wereldbeker in BRAZIL

<< < (2/19) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 12 oktober 2013, 20:03:05 ---Jij woont echt te dicht bij de grens,Overloper !!!!!!    :P :P :P

--- Einde van citaat ---

Bert weet alleen kwaliteit te onderscheiden Gerard ....niks mis mee ... -2( --11 -1(

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 oktober 2013, 20:31:41 ---
--- Citaat van: Gerard Verweij op 12 oktober 2013, 20:03:05 ---Jij woont echt te dicht bij de grens,Overloper !!!!!!    :P :P :P

--- Einde van citaat ---

Bert weet alleen kwaliteit te onderscheiden Gerard ....niks mis mee ... -2( --11 -1(

--- Einde van citaat ---
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P :P :P :P :P :P ((14

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 12 oktober 2013, 20:02:01 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 11 oktober 2013, 22:34:45 --- ((4 Bert en nu BelgiĆ« en Nederland in dezelfde groep in BraziliĆ«....  -1( -7(

--- Einde van citaat ---
Diep van binnen willen julie dat eigenlijk niet, Luc........ ))4

--- Einde van citaat ---

Nu wou ik eens diplomatisch en vriendelijk zijn....  _08 --19
.... dat verandert nog wel....   --2 --2

Bert Stegeman:
eigenlijk heb ik niks met voetbal.
Maar vind het leuk dat jullie er na zoveel jaren weer bij zijn.
Laat de beste winnen. :-X :-X

Luc Gilgemyn:
Sorry voor diegenen die zure oprispingen krijgen bij het voetbal...  :P
En ja... het zijn overbetaalde, enz.....
Maar toch moeten zij die willen hier op het forum ook daarover hun zegje kunnen doen !  -2((

Het grote voetbalfeest is immers van start gegaan en dat kunnen we niet onopgemerkt laten voorbij gaan !

Ik geef alvast de aftrap met mijn onversneden, onverdunde bewondering en verbijstering uit te spreken voor de prestatie van Oranje gisteravond.  Het was niet minder dan verbluffend !  ((13 Hoedje af is het minste dat we kunnen doen !

Lag het genie (?) van Van Gaal aan de basis, of was het dat van Robben en Van Persie ?
Of zijn het de Spaanse vedetten die volgevreten, over the top of gewoon een dagje ouder geworden zijn ??  ((15

Alle meningen welkom !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie