Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

Salvia daghestanica

(1/1)

Luc Gilgemyn:
In het kader van meer zelf zaaien heb ik dit jaar in januaria Salvia daghestanica geprobeerd.  Ik had slechts 3 zaden, 2 zijn gekiemd en daaran is er eentje groot geworden.

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 augustus 2023, 12:09:43 ---In het kader van meer zelf zaaien heb ik dit jaar in januaria Salvia daghestanica geprobeerd.  Ik had slechts 3 zaden, 2 zijn gekiemd en daaran is er eentje groot geworden.

--- Einde van citaat ---
Mooi Luc! Volgend jaar waarschijnlijk met bloemen eraan.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 augustus 2023, 12:09:43 ---In het kader van meer zelf zaaien heb ik dit jaar in januaria Salvia daghestanica geprobeerd.  Ik had slechts 3 zaden, 2 zijn gekiemd en daaran is er eentje groot geworden.

--- Einde van citaat ---

Ik had een heleboel zaden ter beschikking en in het voorjaar had ik tientallen plantjes. Allemaal netjes en liefdevol opgepot. In een nacht werden ze echter afgevreten door de slakken!  >:(

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 augustus 2023, 12:23:05 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 augustus 2023, 12:09:43 ---In het kader van meer zelf zaaien heb ik dit jaar in januaria Salvia daghestanica geprobeerd.  Ik had slechts 3 zaden, 2 zijn gekiemd en daaran is er eentje groot geworden.

--- Einde van citaat ---

Ik had een heleboel zaden ter beschikking en in het voorjaar had ik tientallen plantjes. Allemaal netjes en liefdevol opgepot. In een nacht werden ze echter afgevreten door de slakken!  >:(

--- Einde van citaat ---
Een eeuwigdurend probleem

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 augustus 2023, 12:09:43 ---In het kader van meer zelf zaaien heb ik dit jaar in januaria Salvia daghestanica geprobeerd.  Ik had slechts 3 zaden, 2 zijn gekiemd en daaran is er eentje groot geworden.

--- Einde van citaat ---

Een mooi wollig ding Luc !

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie