Algemeen > Boeken en publicaties over onze hobby: oud en nieuw

Crocuses, a complete guide to the genus from Janus Ruksans

(1/2) > >>

Luc Scheldeman:
Een nieuw boek voor al degenen die geinteresseerd zijn in crocussen verschijnt begin 2011:
A complete guide to the genus crocus van Janis Ruksans.
Dit boek zal een overzicht geven van alle bekende soorten en zal gebaseerd zijn op de vele observaties die gebeurden in de natuurlijke groeiplaatsen. Men belooft een 300 foto's als illustraties bij de tekst.
Dit boek wordt zonder twijfel de lang verwachte en geupdate opvolger van het boek "The crocus" van Brian Matthew.

Kris De Raeymaeker:
Is de datum van verschijning inmiddels zeker Luc?
Ik kijk in ieder geval al uit naar dit boek ....Zouden we voordeel kunnen doen om er in 1 keer meer te bestellen ?
(voor alle geinteresseerde leden?)

Wim Boens:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 oktober 2010, 21:46:06 ---Is de datum van verschijning inmiddels zeker Luc?
Ik kijk in ieder geval al uit naar dit boek ....Zouden we voordeel kunnen doen om er in 1 keer meer te bestellen ?
(voor alle geinteresseerde leden?)

--- Einde van citaat ---

Volgens Timber Press verschijnt dit boek op 31 januari 2011...
Ik zou ook wel geïnteresseerd zijn om het in groep aan te kopen.

Luc Scheldeman:
Ik vraag mij alleen af of we een betere prijs kunnen bedingen dan de prijs die de AGS zal vragen.
Een andere mogelijkheid is om een gezamelijke aankoop te doen bij de AGS en hen een prijsvoorstel te vragen - we moeten zeker kunnen besparen op de verzendingskosten.

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 oktober 2010, 21:46:06 ---Is de datum van verschijning inmiddels zeker Luc?
Ik kijk in ieder geval al uit naar dit boek ....Zouden we voordeel kunnen doen om er in 1 keer meer te bestellen ?
(voor alle geinteresseerde leden?)

--- Einde van citaat ---

Dit lijkt mij inderdaad een interessant boek te zijn.
Ik ben eveneens te vinden voor een samen aankoop.
Danny D.R.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie