Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??

NRV verkoopdag in Utrecht op 03/09/2011

(1/2) > >>

Luc Gilgemyn:


Zoals gebruikelijk organiseert de NRV opnieuw haar najaarsverkoopdag op de terreinen van de Botanische Tuin in de Uithof-Utrecht.

Datum : 03/09/2011

Meer info vindt u op de website van de NRV !

http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html

Allen daarheen !  ;)

Cor van Kapel:
Zoals door Luc al gemeld, organiseerd de NRV op 3 september a.s. weer haar traditionele najaarsverkoopdag in de Botonische Tuinen Utrecht. Voor veel Belgische lezers van dit unieke forum is het, gezien de afstand, toch vaak een moeilijke keuze, ga ik wel of ga ik niet ::).

Dan heb ik voor u nog een reden extra om 3 september naar Utrecht af te reizen :o :o; Dit jaar valt onze najaarverkoopdag n.l. toevallig samen met een speciale (30 jarige) jubileumviering van Kwekerij 'De Hessenhof' van Hans Kramer te Ede. Hans heeft op 3 en 4 september een speciaal programma met 15 gast kwekers, uit binnen- en buitenland, van bijzondere tuinplanten (o.a. bollen en rotsplanten). Zie voor een lijst van de gastkwekers op de website van De Hessenhof ( http://www.hessenhof.nl/ ). Een extra mogelijkheid dus om uw verzameling rotsplanten en/ of bollen uit te breiden :-X :-X zonder al die kwekers afzonderlijk te moeten bezoeken.
 
De afstand Utrecht Ede is ongeveer 45 km.

Luc Gilgemyn:
Bedankt voor de aanvulling Cor !

Bert Stegeman:
ja nog even een weekje wachten.
dan is het inderdaad weer zover.
ik denk dat iedereen zijn of haar verlanglijstje al klaar heeft :-\.
voor iedereen die er heen gaat tot 3 september

Kris De Raeymaeker:
Helemaal in een ander decor , het was zeker onverwacht ! Toch beviel de nieuwe  locatie en het had zeker iets knus en iets intiem ...
Ja de weergoden waren de najaarsbeurs heel erg goed gezind ! Het aanbod was echt picco bello , weer veel hebbedingetjes op de kop getikt . En uiteraard weer veel vrienden gezien, gesproken en nog een aantal gemist spijtig genoeg ...Een dag als deze is altijd weer tekort.Maar toch knap werk van de NRV !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie