Algemeen > Ontspanning

"Het Forum" met een glimlach

<< < (2/27) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 februari 2011, 21:03:23 --- Wordt hier aan mijn zangtalent getwijfeld Kris.... :D :D

--- Einde van citaat ---

Noem het een gezonde nieuwsgierigheid Luc  ;D
Wie weet dat we het nog nodig hebben op één of ander VRV-evenement .....

Wim Boens:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 23 februari 2011, 21:25:16 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 februari 2011, 21:03:23 --- Wordt hier aan mijn zangtalent getwijfeld Kris.... :D :D

--- Einde van citaat ---

Noem het een gezonde nieuwsgierigheid Luc  ;D
Wie weet dat we het nog nodig hebben op één of ander VRV-evenement .....

--- Einde van citaat ---

Hmmm, zo'n muzikaal intermezzo door Luc tussen de Onco's en de Tsjechen, ik ben al benieuwd  :D :D

Frankie Wulleman:
Zo'n liederlijke ontplooiing vraagt om op een zilveren schijfje te worden vastgelegd, Luc.  :D . Kris zorgt voor de foto's op het CD.hoesje, ik zal het boekje met de songteksten verzorgen en Wim zal via de website wel voor promotie zorgen. Kan niet misgaan. Go for it!

Luc Gilgemyn:
Deze discussie gaat   h e l e m a a l  de verkeerde kant op...  :-\ :-[ ::) :( :o

Als Hendrik een paar Onco's mee heeft ter illustratie van zijn lezing zou ik niet willen dat ze direct verwelken...  :-\ :-\ ;D
Dat zou niet schoon... euh... "mooi" zijn !  ;)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 februari 2011, 22:39:02 ---Deze discussie gaat   h e l e m a a l  de verkeerde kant op...  :-\ :-[ ::) :( :o

--- Einde van citaat ---

Ok vergeet de " noten" Luc. De taalvirtuosen hebben ze allicht niet nodig ... Ik verkneukel me wel aan al die opmerkelijke verschillen in ons taalgebruik. Maar ik hou ook van al die mooie woorden in ons eigen dialect.... Neen Kris , niet doen  :-X We dwalen opnieuw af....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie