Planten > Schaduwplanten

Aronskelkfamilie

<< < (2/18) > >>

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Johan Keulemans op  6 oktober 2013, 21:57:48 ---De eerste bloem van Arum pictum zorgde voor een niet zo lekkere geur in de serre.

--- Einde van citaat ---

Prachtig Johan, de geur is toch een prettige toegift?


--- Citaat van: Peter Rijntjes op  5 oktober 2012, 17:02:36 ---Hier komt Arum pictum alweer op. Gaat straks in de koude kas/schuur, bij het raam om hopenlijk volgend jaar te bloeien.


--- Einde van citaat ---

En Peter, doet-ie het nou of doet-ie het niet?

Ruben Billiet:
Ik ben een fan van Arum italicum vormen. Ik zie ze heel graag in combinatie met Galanthus en andere.
De gewone Arum italicum woekert nogal maar deze cultivar vormen zijn zeeeeer trage groeiers.

Ruben Billiet:
en als laatste...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Ruben Billiet op 22 januari 2014, 19:49:55 ---Ik ben een fan van Arum italicum vormen. Ik zie ze heel graag in combinatie met Galanthus en andere.
De gewone Arum italicum woekert nogal maar deze cultivar vormen zijn zeeeeer trage groeiers.

--- Einde van citaat ---

Je hebt een punt Ruben, mogen misschien wel meer worden toegepast ... Als Cyclamen adept kies ik natuurlijk voor de 'Monksilver'

Ruben Billiet:
De Monksilver vorm is een selecte van Joe Sharman. Ook één van mijn favorieten  ;D
Speciaal aan deze vorm is dat hij meteen stabiel is, dwz de jonge blaadjes zijn ook meteen bijna helemaal zilver en maken geen verloop door met ouder worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie