Algemeen > Ontspanning

De virtuele wereld van Bert.

<< < (57/57)

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 april 2024, 13:55:01 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 april 2024, 17:18:55 ---Foei Bert, VRV stand nergens in beeld... foei...
 -2(  Euh... toch een mooi sfeerbeeld Bert !  ;)

--- Einde van citaat ---

Kan ik niet laten passeren uiteraard ....

--- Einde van citaat ---

De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde!  :P :P -2(

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:09:03 ---De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde!  :P :P -2(

--- Einde van citaat ---

Dat wil lukken dan Luc ....de mijne is ook onderweg ...voor het " meer dan prachtig prortretteren van  " en de " gratis campagne voor de vereniging en het bestuur " -2( :-X

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 april 2024, 12:39:41 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:09:03 ---De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde!  :P :P -2(

--- Einde van citaat ---

Dat wil lukken dan Luc ....de mijne is ook onderweg ...voor het " meer dan prachtig prortretteren van  " en de " gratis campagne voor de vereniging en het bestuur " -2( :-X

--- Einde van citaat ---

We zullen het maar met gesloten beurzen regelen..  -2( -2(

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 12:40:58 ---We zullen het maar met gesloten beurzen regelen..  -2( -2(

--- Einde van citaat ---

 -2( -2(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie