Nieuws > Website en Forum

Reply in een topic

(1/1)

Lily-Anne Vereecken:
Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader,  in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader,  in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?

--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.

Lily-Anne Vereecken:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 maart 2018, 22:20:05 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader,  in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?

--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.

--- Einde van citaat ---

Even testen


Verdorie! Ik vroeg me dit al een hele tijd af en het is zo gemakkelijk eens je het weet!
Bedankt voor de hulp Herman!

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 maart 2018, 22:20:05 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader,  in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?

--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de steun, Herman !  ((13
Ik had het niet beter kunnen zeggen.  :)

Lily-Anne Vereecken:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 maart 2018, 19:06:08 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 maart 2018, 22:20:05 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 23 maart 2018, 21:49:15 ---Als ik in een topic reageer, dan staat mijn antwoord vaak in hetzelfde, gekleurde kader,  in plaats van eronder. Hoe kan ik dat voorkomen ?

--- Einde van citaat ---
Zorgen dat je cursor achter het haakje van quote staat en dan nog eens een extra 'enter' voor een nieuwe regel.

--- Einde van citaat ---


Ik had het niet beter kunnen zeggen.  :)

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de steun, Herman !  ((13

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie