Planten > Schaduwplanten

Hepatica 2011

(1/28) > >>

Luc Gilgemyn:
Hoog tijd om een topic over Hepatica's te openen - er komt beweging is.

Deze "gewone" Hepatica Nobilis is een close up waard vind ik.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 28 januari 2011, 18:20:10 ---Hoog tijd om een topic over Hepatica's te openen - er komt beweging is.
Deze "gewone" Hepatica Nobilis is een close up waard vind ik.

--- Einde van citaat ---

Vind ik ook Luc . En zeer knap in beeld gebracht ! Je foto's springen er de laatste tijd wel echt  uit !
Andere technieken of een ander toestel ? Of hebben mensen die op rust zijn dan toch meer tijd ? ;)

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 28 januari 2011, 18:30:37 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 28 januari 2011, 18:20:10 ---Hoog tijd om een topic over Hepatica's te openen - er komt beweging is.
Deze "gewone" Hepatica Nobilis is een close up waard vind ik.

--- Einde van citaat ---

Vind ik ook Luc . En zeer knap in beeld gebracht ! Je foto's springen er de laatste tijd wel echt  uit !
Andere technieken of een ander toestel ? Of hebben mensen die op rust zijn dan toch meer tijd ? ;)

--- Einde van citaat ---

Merci Kris, zelfde toestel... maar inderdaad neem ik (voorlopig... ?) meer de tijd om ook met statief en bijgevolg een veel kleiner diafragma te werken...  ;)

Bert Stegeman:
Het zijn inderdaad schitterende foto's luc.
Hier nog een foto van vorig jaar met een lieveheersbeestje erbij.
Klopt het dat bij de hepatica eerst de bloemen bloeien voordat de bladeren groen worden.
bij deze zoals je ziet zijn de bladeren nog bruin.
is er iemand die me er mee kan helpen :D.
alvast bedankt

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 28 januari 2011, 18:20:10 ---Hoog tijd om een topic over Hepatica's te openen - er komt beweging is.

Deze "gewone" Hepatica Nobilis is een close up waard vind ik.



--- Einde van citaat ---

Jouw foto's zijn niet alleen heel goed, Luc, tegenwoordig staan uw planten toch zo vroeg in bloei, zo ook deze Hepatica. Blijkbaar liggen de temperaturen al wat hoger in het zuiderse Harelbeke. :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie