Auteur Topic: Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!  (gelezen 6552 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Gepost op: 12 februari 2011, 01:36:54 »

Vandaag precies 1 jaar geleden is dit forum opgestart !  :) :)

We zijn met zijn allen bijzonder tevreden met het resultaat tot nu toe en de initiatiefnemer (Jozef Lemmens - die we hier helaas nog veel te weinig zien verschijnen...  :'() danken wij voor de geleverde inspanningen !

Weet dat dit forum er is voor en door zijn bezoekers en posters - zonder die medewerking zijn wij nergens.

We zetten hierbij dan ook alle forumleden, posters en ook de vele bezoekers die alleen komen kijken wat er hier te zien valt, in de bloemetjes !
 
De overtuiging is er om hiermee door te gaan en de hoop is reëel dat dit forum nog een veel hogere vlucht neemt dan het al genomen heeft !

Onze verontschuldigingen als dit "raadsel" u de afgelopen dagen op een verkeerd been heeft gezet, maar we konden deze dag nu éénmaal niet onopgemerkt laten voorbij gaan !  ;)

Nog veel plezier op dit Forum !  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2011, 02:28:30 »
Hiep, hiep, hoera.
Het eerste jaar was wat aftasten en proberen, maar dit jaar zal het vast en zeker exploderen op dit forum der lage landen. Vooral ook door het stijgende aantal bezoekers. We kunnen er maar met zijn allen wel bij varen. Er valt immers zoveel te zien in onze Nederlandse en Vlaamse tuinen.

Dan zal dit jaar een beetje het jaar van de bevestiging worden, iets waar we met z'n allen zullen aan moeten werken, alhoewel werken een groot woord is natuurlijk, ontspannen bezig zijn is een betere bewoording.

Met dank hierbij aan Jef, die dit alles heeft mogelijk gemaakt. Merciekes, Jef, wherever you are... .

Lichtervelde, West-Vlaanderen

Hendrik Van Bogaert

  • Rotsplantfanaat
  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 309
  • Geslacht: Man
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2011, 08:42:42 »
En een dikke proficiat voor de jaarling!
Dat hij velen moge bekoren!
En natuurlijk ook een dikke proficiat voor de ouders die dit schoon wicht op de wereld gezet hebben...
Hendrik
P.S. Luc, ik zal ook eens voor een raadselke zorgen...

Gerrit Roest

  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1377
  • Geslacht: Man
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2011, 08:51:48 »
Aan alle Forumisten een hartelijk proficiat en dat we nog lang mogen leven.
Dit kindeke is snel uit de luiers gekomen en rap gegroeid.
Maar ik hoop dat het altijd jong zal blijven.
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Luit van Delft

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2011, 11:18:02 »
Van harte!
Luit van Delft, in het bloeiend hart van de Bollenstreek.

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2011, 11:59:57 »
Vanuit het "warme" Schotland kregen we ook onderstaande gelukwensen toegestuurd...  :-* :-*


12 February 2011
Dear VRV Forumists,
Maggi Young has sent you a Jacquie Lawson electronic greeting.
Please click on the following link to see your card. If your e-mail program has not displayed this as a link, then please copy the following into the Address or Location bar of your Internet browser.
http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=2760144257285&source=jl999
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6776
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2011, 13:02:49 »
Proficiat aan iedereen hier.
En een dikke :-* aan diegene die dit mooie prachtige interesante leuke gebruiksvriendelijke forum in elkaar heeft gezet.
We zijn er met zijn allen er blij mee. :D :D :D :D :D :D
Proficiat aan alle gebruikers er van.
veel plezier en informationele jaren nog

hiep hiep hoera 1 jaar

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2011, 13:53:34 »
Gefeliciteerd!!!!! Ik geniet erg van jullie berichten en steek er veel van op. Samen maken we er iets leuks van. Nog Vele jaren!
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Vivianne Van Steenbrugghe

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2011, 16:53:57 »
Gefeliciteerd met uw éénjarig bestaan van dit forum.Ik ben nog maar pas bijgekomen  en ik vind het een leerrijk forum,waar ik veel van kan leren!
Ik wens alle leden nog veel lees_ en leer plezier voor de volgende jaren !

Vele groeten Vivanne

Pim Hols

  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1436
  • Geslacht: Man
  • Bewonderaar van kleine plantjes.
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2011, 21:16:31 »

Vandaag precies 1 jaar geleden is dit forum opgestart !  :) :)

We zijn met zijn allen bijzonder tevreden met het resultaat tot nu toe en de initiatiefnemer (Jozef Lemmens - die we hier helaas nog veel te weinig zien verschijnen...  :'() danken wij voor de geleverde inspanningen !

Weet dat dit forum er is voor en door zijn bezoekers en posters - zonder die medewerking zijn wij nergens.

We zetten hierbij dan ook alle forumleden, posters en ook de vele bezoekers die alleen komen kijken wat er hier te zien valt, in de bloemetjes !
 
De overtuiging is er om hiermee door te gaan en de hoop is reëel dat dit forum nog een veel hogere vlucht neemt dan het al genomen heeft !

Onze verontschuldigingen als dit "raadsel" u de afgelopen dagen op een verkeerd been heeft gezet, maar we konden deze dag nu éénmaal niet onopgemerkt laten voorbij gaan !  ;)

Nog veel plezier op dit Forum !  ;)
Proficiat allemaal mensen, wat gaat de tijd toch snel.
Prachtig, interessant en leerzaam forum.
Heemskerk, Noord-Holland

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2011, 23:29:10 »
Een dankwoord  aan alle forumbezoekers en uiteraard zeker onze trouwe posters is hier zeker op zijn plaats ! We zijn Jef heel erg dankbaar dat hij dit forum uit de grond heeft gestampt een jaartje geleden. Het is schoorvoetend gestart maar groeit steeds verder uit tot een vaste waarde in een aantal Vlaamse en Nederlandse huisgezinnen...
Dank ook aan onze nieuwe beheerders Luc en Wim om de taak van Jef te willen overnemen. Ook zonder deze goede wil en inzet hadden we allicht al niet meer bestaan.
Ook zij verdienen "nen bloemeké ". Ik heb al eindeloos mooie foto's gezien en onnoemelijk veel tips opgestoken op dit forum. Het heeft mijn hobby nog meer verrijkt. Ik hoop dat we dit ook komende  jaren  kunnen verder zetten en alweer nog een stukje kunnen groeien. Met zulke enthousiaste bende moet dit zeker lukken !
We kunnen dit forum niet beter eren dan er dit weekend nog een lap op te geven en er weer onze mooiste planten en foto's op te plaatsen ....
En vandaag had ik andere familiale verplichtingen maar morgen wil ik ons forum wel eens best in de bloemetjes zetten !
Bedankt iedereen ,laat ons verder groeien en bloeien ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #11 Gepost op: 13 februari 2011, 08:41:15 »
Ook van mijnentwege een bedankje voor Jef die dit forum opgebouwd heeft.
Het belangrijkst zijn inderdaad de mensen die dit forum bezoeken en die bijdragen. Het is dankzij jullie dat dit forum groeit en bloeit. Een "hele dikke merci" voor iedereen die dit forum zo levendig maakt.

Gefeliciteerd met uw éénjarig bestaan van dit forum.Ik ben nog maar pas bijgekomen  en ik vind het een leerrijk forum,waar ik veel van kan leren!
Ik wens alle leden nog veel lees_ en leer plezier voor de volgende jaren !

Vele groeten Vivanne

Hallo Vivanne,

hartelijk welkom op ons forum.
Wees zeker niet bang om vragen te stellen of opmerkingen of fotootjes te posten. We zijn altijd benieuwd naar wat onze nieuwe leden in de tuin hebben.  ;)
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2011, 13:33:53 door Wim Boens »

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Het VRV Forum bestaat vandaag precies 1 jaar !!
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2011, 09:40:36 »
Gefeliciteerd met uw éénjarig bestaan van dit forum.Ik ben nog maar pas bijgekomen  en ik vind het een leerrijk forum,waar ik veel van kan leren!
Ik wens alle leden nog veel lees_ en leer plezier voor de volgende jaren !

Vele groeten Vivanne

Een nieuwe poster begroeten we hier altijd met een warme welkom op het forum Vivanne !
Mooi dat je bij gelegenheid van onze eerste verjaardag van achter de coulissen te voorschijn komt !  ;D
Aanvullend op Wim hoop ik eveneens dat jouw foto's op- en of aanmerkingen ons forum nog verrijken !!  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen