Auteur Topic: Banners  (gelezen 3303 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Banners
« Gepost op: 8 augustus 2011, 21:15:37 »
De opmerkzame Forumbezoeker heeft natuurlijk al lang gezien dat wij aan het testen zijn met het plaatsen van een paar roterende "banners" bovenaan rechts.
Ooit hopen wij daar onze sponsoren mee te kunnen verblijden !
We zijn alvast gestart met een bannertje van de twee Rotsplanten verenigingen uit de Benelux : de VRV en de NRV  - een beetje publiciteit kan nooit kwaad denken wij zo ! Even aanklikken en je komt op de website zelf terecht.
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2011, 18:57:55 door Luc Gilgemyn »
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re:Banners
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2011, 08:56:45 »
Ik realiseer me ineens, dat we in deze 'reclame-wereld' een reclame-loos forum hebben. Wat een verademing eigenlijk. Ik zou dat eigenlijk wel zo willen houden. Hoe kijken andere forumisten daar tegenaan?

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Banners
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2011, 09:54:29 »
Graag nog enige toelichting Gerrit.
Het is helemaal niet de bedoeling om ons Forum vol te gaan proppen met flashy pop-ups voor allerlei commerciĆ«le doeleinden.  We hebben het hier enkel over een beperkt aantal roterende banners van mensen en bedrijfjes die in onze hobby actief zijn en die onze verenigingen goed gezind zijn.  Koken kost immers geld en wij kunnen elke steun goed gebruiken.  Dit forum is gratis en wij willen dit ook zo houden.  Tijd, werk en energie die een aantal mensen hier in stoppen om de boel draaiende te houden zijn puur voluntariaat, maar voor de bandbreedte en de domein-naam moet door de VRV helaas jaarlijks betaald worden. 
Wij hopen dat men het bescheiden bannertje niet storend vindt en zoals gezegd, het is voor "het goede doel".  Onze sponsoren (kwekers, enz...) hebben het in deze barre tijden ook niet makkelijk en ook hen willen we met onze bescheiden middelen ondersteunen om onze hobby wat meer weerklank te geven in deze "cyberwereld".
Uiteraard stellen wij elke reactie van forumleden hard op prijs.
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re:Banners
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2011, 15:36:35 »
Met net een ruim 9000 km lange vliegreis achter de kiezen, was de banner me toch direct opgevallen :o Luc. Hoewel ik het net als Gerrit een verademing vind dat op dit forum me geen wilde reclame creten om de oren vliegen, kan ik me het standpunt van de VRV goed begrijpen. Ik hoop dat het plannetje lukt :-X.

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16806
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Banners
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2011, 16:23:02 »
Met net een ruim 9000 km lange vliegreis achter de kiezen, was de banner me toch direct opgevallen :o Luc. Hoewel ik het net als Gerrit een verademing vind dat op dit forum me geen wilde reclame creten om de oren vliegen, kan ik me het standpunt van de VRV goed begrijpen. Ik hoop dat het plannetje lukt :-X.

Ondanks de jetlag nog niet gemerkt dat we ook publiciteit voor de NRV voeren Cor ??  ;D ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

AdminLuc

  • Forumbeheerder
  • Nieuweling
  • *****
  • Berichten: 40
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Banners
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2011, 10:56:06 »
Cor, Bert Frankie:
Pure nostalgie is deze reis voor mij. 10 jaar geleden jammer genoeg nog geen digitaal fototoestel in mijn bezit. We hopen dus dat als je een beetje bekomen bent van de reis, je ons verder mee laat genieten van deze ongetwijfeld prachtige reiservaring.
Ik heb de berichten over de USA uit deze Banner topic gevist en een nieuw topic aangemaakt 'in reizen' zie volgende link:
http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=466.0
Vr gr
Luc