Auteur Topic: Happy Birthday !  (gelezen 3736 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Happy Birthday !
« Gepost op: 12 februari 2012, 08:46:15 »

 jrg2


Geen raadseltje dit jaar…. (zoals hier http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=292.0), dat zou al te eenvoudig zijn.

Feit is echter dat we vandaag precies 2 jaar bezig zijn… en hoe ??  -6(

Felicitaties aan al onze posters (en onze nog talrijkere “lurkers” of “kijkers”) voor de bereikte resultaten !  De records vallen immers als vliegen de jongste maanden.  Iedere maand weer zijn er meer berichten, iedere maand weer zijn er meer bezoekers … fantastisch is dat !

In januari haalden we voor het eerst méér dan 120.000 pageviews en sedert begin dit jaar komen we bij gemiddeld 50 berichten per dag !  Wie had dit bij de opstart ooit kunnen vermoeden ? )--1

Ik denk namens de hele VRV ploeg te spreken als ik zeg : “Laat ons op deze weg verder gaan !”  Iedereen wordt er beter (en vooral wijzer) van !  Via dit unieke medium zijn er inmiddels reeds talloze nieuwe contacten gelegd en vriendschapsbanden gesmeed en dat is de bedoeling !  De uitwisseling van kennis, foto’s, informatie, zelfs planten en zaden zijn allemaal fors toegenomen dank zij uw aller activiteiten hier !

Het is ook hartverwarmend om te zien hoe Vlaanderen en Nederland hier hand in hand gaan.  Hier geen geruzie over de verdieping van de Schelde of  het invoeren van een wegenvignet… alleen positieve bijdragen van gelijkgezinde (rots)plantenliefhebbers !  In de loop van die 2 jaar kwam er zelfs interesse uit een beetje alle hoeken van Europa – de taal blijkt geen obstakel !

De VRV houdt er aan dit forum kosteloos open te stellen aan alle plantenliefhebbers die de moeite nemen zich te laten registreren en uiteraard willen we dat zo houden !
 
U kunt ons daarbij helpen !  Neem het ons vooral niet kwalijk dat we een beetje eigen publiciteit bij deze gelegenheid dan ook niet uit de weg gaan….

Als u regelmatig bezoeker of gebruiker bent van dit Forum en u stelt dit medium op prijs, toon dan uw sympathie en wordt lid van de VRV ! Met uw bescheiden bijdrage van amper 15 € per jaar helpt u ons dit Forum in stand te houden en met uw lidmaatschap krijgt u nog zóveel meer ! 

U vindt er alles over hier http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=573.0

Wij heffen het glas op de derde  jaargang en nog veel meer !    _04
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gert Hoek

  • Dronten, Flevoland
  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1058
  • Geslacht: Man
  • grows alpines below sealevel
Re:Happy Birthday !
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2012, 08:48:49 »
Gefeliciteerd met jullie (ik ben nog te kort lid om van ons te spreken) tweede verjaardag. En ik wordt vandaag nog lid van de VRV!

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re:Happy Birthday !
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2012, 09:46:09 »
That's the spirit, Gert. Bij deze nogmaals een hartelijk welkom.

Ik heb daar niet veel aan toe te voegen, Luc, ik kan alleen nog maar eens alles bevestigen.

Bij de opstart van dit forum had ik wel wat mijn twijfels. Het was iets totaal onbekend voor mij en Vlaanderen is ook al niet het rotsplantenland bij uitstek.
Maar het tegendeel bleek waar te zijn. Als bijna dagelijkse bezoeker heb ik hier al heel wat bijgeleerd en nieuwe zaken leren kennen, alsook nieuwe mensen leren kennen.
Een dikke  ((14 dus voor dit forum, en op naar onze derde verjaardag!
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Ger van den Beuken

  • Rotsplantfanaat 2
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1136
Re:Happy Birthday !
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2012, 09:54:26 »
Namens de NRV onze hartelijke felicitaties met het 2 jarig forum bestaan.
Het is in een woord geweldig te zien hoe het forum, vooral de laatste maanden meer en meer de belangstelling heeft gekregen.
Dit heeft voor het grootste gedeelte natuurlijk te maken met de diverse interessante onderwerpen die de nodige reakties en of discussies teweeg brengen, maar ook de samenwerking tussen VRV en NRV lijkt in dit opzicht steeds meer zijn vruchten af te werpen. Kort samengevat " Lof voor dit grandioos forum " ((14
Ger

Vivianne Van Steenbrugghe

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Vrouw
Re:Happy Birthday !
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2012, 10:38:21 »
Ik ben nog niet zo lang lid van het VRV forum ,maar niettemin wil ik ook aan alle leden een proficiat wensen voor het 2de jaar van het forum! ((12 ((12 )))7

Theo Stronks

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 2629
  • Geslacht: Man
Re:Happy Birthday !
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2012, 12:33:15 »
Proficiat,met deze heugelijke dag,in de afgelopen 2 jaar is duidelijk geworden,dat het forum meer dan bestaansrecht heeft.

Lina Hesseling

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 661
  • Geslacht: Vrouw
Re:Happy Birthday !
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2012, 13:05:40 »
Van harte gefeliciteerd!

Het wordt erg gewaardeerd, dat jullie er zoveel vrije tijd in steken. Bedankt hiervoor!

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Lida Lourens

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1388
Re:Happy Birthday !
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2012, 15:21:44 »
Proficiat voor allen die meewerken om dit forum in de belangstelling te houden en met name aan die mensen die er erg veel vrije tijd in steken en
vooral aan de forum leden die trachten de animo ervoor hoog te houden.

Lida
Lida Lourens, Stadskanaal - Nederland - http://www.kijktuin-city-channel.nl

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6776
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re:Happy Birthday !
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2012, 16:20:28 »
Wat gaat de tijd toch vlug.
Maar eigenlijk kun je inderdaad zeggen dit prachtige forum is er voor ons en door ons gemaakt.
Dit verdiend een _02 en een ((14

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re:Happy Birthday !
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2012, 19:59:34 »
We gaan dus ons derde jaar in ...de wieg zijn we dan ontgroeid .En na het kruipen kunnen we nu al wat lopen ...Op naar het rennen !
Er zijn vooral onze beheerders Luc (forum) en Wim (website)die ik graag wil bedanken en natuurlijk jullie met zijn allen .En ook onze stichter en pionier van dit forum , Jef !  Proost iedereen.
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Roest

  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1377
  • Geslacht: Man
Re:Happy Birthday !
« Reactie #10 Gepost op: 13 februari 2012, 00:48:38 »
Een proficiat aan ons allemaal, natuurlijk vooral de personen die het voortouw nemen, maar ook de 'gewone' mensen die foto's maken en posten, die informatie zoeken, die hun reisinformatie graag delen, die leuk en onbevangen posten. En ook mensen die hier als lurkers en kijkers betiteld worden maar echter echte gasten van het forum zijn, zij zorgen onder meer voor de 120.000 pageviews. Sommigen van deze gasten  zijn de toekomstige leden van het forum. Ook ik ben zo begonnen al kijkend naar de foto's en lurkend aan de informatie die toen (ruim een jaar geleden) al beschikbaar was. Ik kan wel zeggen dat mij dat een enorme 'boost' heeft gegeven om mijn rotstuin uit te breiden, vele voor mij nieuwe planten te proberen, zaaien en stekken etc. Ondertussen ben ik ook lid van de V.R.V alsook de N.R.V. die elkaar goed aanvullen met het forum, zaaddistributie, uitstappen en plantendagen. Ik hoop op een goede en lange voortzetting van dit forum en op een snel voorjaar want ik ben de winter helemaal zat!!!!!
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Jozef Lemmens

  • Rotsplantfanaat
  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 506
    • Alpines, the Gems of the Mountains
Re:Happy Birthday !
« Reactie #11 Gepost op: 13 februari 2012, 11:47:55 »
Feit is echter dat we vandaag precies 2 jaar bezig zijn…

In principe klopt deze datum niet. Er liep al een week of 2 een ander forum dat beter samen werkte met de website.
De eerste berichten die hier staan werden manueel overgezet van het eerste forum.
Jozef Lemmens - Leuven -  Androsace World   -  Alpines, the Gems of the Mountains

Lida Lourens

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1388
Re:Happy Birthday !
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2012, 12:39:02 »
Laten we alsjeblieft 12 februari 2010 aanhouden als de officiële datum. Dit tijdstip zit er nu ingegrift.
Voor de exactheid is het wel prettig te weten dat de eigenlijke grondlegging twee weken eerder is
geschied, maar dat deze eerste posten zijn overgezet. Dank voor de informatie Jef.
Lida

Lida Lourens, Stadskanaal - Nederland - http://www.kijktuin-city-channel.nl

Hans Mol

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
  • Geslacht: Man
  • Cherish alpines
Re:Happy Birthday !
« Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2012, 15:16:43 »
Ook namens mij van harte gefeliciteerd met het 2-jarig jubileum.
Ik heb hier  afgelopen periode nog niet veel gebruik van kunnen maken maar ga zeker mijn bijdrage hieraan leveren.
 ((14 ((12
NRV-lid

Gyi Peelaerts

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Man
  • lewisia mijn voorkeur
Re:Happy Birthday !
« Reactie #14 Gepost op: 13 februari 2012, 16:05:42 »
Ook van mij een dikke proficiat voor allen die aan dit forum hebben meegewerkt ((14 en die er nog aan zullen meewerken ((12 zo dat het nog verder kan  openbloeien de volgende jaren :D
Gyi