Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Allium senescens met talrijk bezoek.
Citaat van: Frankie Wulleman op 15 september 2024, 22:20:23Allium senescens met talrijk bezoek.Heel dankbare planten Frankie !
Citaat van: Frankie Wulleman op 15 september 2024, 22:20:23Allium senescens met talrijk bezoek.Prachtig hé ! De dagpauwoog is de enige gekleurde vlinder (naast talrijke koolwitjes) die ik hier dit najaar al gezien heb, maar dan wel vrij veel.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 september 2024, 11:37:35Citaat van: Frankie Wulleman op 15 september 2024, 22:20:23Allium senescens met talrijk bezoek.Prachtig hé ! De dagpauwoog is de enige gekleurde vlinder (naast talrijke koolwitjes) die ik hier dit najaar al gezien heb, maar dan wel vrij veel.Het zijn de meest algemene vlinders hier in onze streken, Luc. Als je wat andere soorten wil zien, moet je eens richting de kalkgraslanden...
Citaat van: Frankie Wulleman op 18 september 2024, 21:39:19Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 september 2024, 11:37:35Citaat van: Frankie Wulleman op 15 september 2024, 22:20:23Allium senescens met talrijk bezoek.Prachtig hé ! De dagpauwoog is de enige gekleurde vlinder (naast talrijke koolwitjes) die ik hier dit najaar al gezien heb, maar dan wel vrij veel.Het zijn de meest algemene vlinders hier in onze streken, Luc. Als je wat andere soorten wil zien, moet je eens richting de kalkgraslanden... Andere jaren zie ik hier vaak de Admiraal en de kleine vos, maar dit jaar helemaal niet gezien.