Een nieuw lid van onze vereniging is op zoek naar een dwergvorm van Ginkgo biloba.
Ik weet dat er een aantal van die dwergsoorten bestaan, heeft iemand er een idee van wie dit in assortiment zou hebben??
Met dank voor de medewerking!
((13
Herman Geers heeft er een aantal in zijn assortiment: http://hgeers.nl/Default.asp?pid=3946 en Cathy Portier had er vorig jaar ook enkele te koop!
Ik heb de twee cv's 'Mariken' en 'Gnome' en die blijven mooi compact, en hebben een schitterende gele herfstverkleuring.