Vlaamse Rotsplanten Vereniging

Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen => Planten gezocht of aangeboden => Topic gestart door: Ruben Billiet op 20 maart 2014, 20:31:45

Titel: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Ruben Billiet op 20 maart 2014, 20:31:45
Ik heb nog enkele heel mooie Galanthus Bill Bishop over!
Laat gerust weten als ik je er een plezier mee kan doen...
Titel: Re: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Matthias Fouquaert op 20 maart 2014, 23:31:54
Ik heb nog wel een plaatsje over Ruben. ;)

Titel: Re: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Ruben Billiet op 21 maart 2014, 11:52:23
Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?
Titel: Re: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Matthias Fouquaert op 26 maart 2014, 19:56:59
Citaat van: Ruben Billiet op 21 maart 2014, 11:52:23
Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?

Ik heb je een mail gestuurd Ruben. ;)
Titel: Re: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Jan van Triest op 12 augustus 2014, 05:34:42
Heb je nog over?

Grt jan
Titel: Re: Galanthus Bill Bishop
Bericht door: Matthias Fouquaert op 22 augustus 2014, 15:22:43
Kom je naar de najaarsverkoop in Utrecht Ruben ?

Vermits ik geen reactie gekregen heb..