Ik heb nog enkele heel mooie Galanthus Bill Bishop over!
Laat gerust weten als ik je er een plezier mee kan doen...
Ik heb nog wel een plaatsje over Ruben. ;)
Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?
Citaat van: Ruben Billiet op 21 maart 2014, 11:52:23
Ok schrijf ik op Matthias! Ik hou er één aan de kant voor je! Waar woon je ergens? Of wat is de eerste volgende tuinbeurs die je doet?
Ik heb je een mail gestuurd Ruben. ;)
Heb je nog over?
Grt jan
Kom je naar de najaarsverkoop in Utrecht Ruben ?
Vermits ik geen reactie gekregen heb..