We zijn weer zover, bij deze : 11))
[attachimg=1]
Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 december 2018, 12:43:13
We zijn weer zover, bij deze : 11))
ttachimg=1]
De warmste week ...., het warmste jaar .....het doek gaat weldra vallen .
Ook voor jullie de allerbeste wensen Luc en Rita . Dat je gezond mag genieten van het geluk .
2)) 2)) 2)) 2)) 2))
)))3 )))3 )))3 )))3 )))3
[attachimg=1]
[attachimg=1]
prachtige foto's kris
Voor iedereen hier op het forum en natuurlijk zijn Man of vrouw en (klein) kinderen de beste wensen.
En een gezond 2019 ((14
[attachimg=1]
En dan namens de hele VRV :
[attachimg=1]
pracht foto mark
Veel tuinplezier in 2019!
[attachimg=1]
Namens de NRV
En namens mijzelf!