Op zondag 17 april is de arboretum tuin in Kalmthout opnieuw het decor voor de jaarlijkse Planten dag voorjaar 2011.
Verschillende van onze sponsoren zullen ook aanwezig zijn op dit evenement.
Praktische informatie hierover kunt u vinden via volgende link:
http://www.provant.be/kalender/vrije_tijd/domeinen/arboretum_kalmthout/2011_04_17_plantendag_voorjaar.jsp?module=tcm:7-12959-4&referer=tcm:7-20462-64
Heeft iemand ze standhouderslijst al? Zoja, dan zou ik 'm ook graag ontvangen. Bedankt.
Ik geloof dat hij hier te vinden is Sven !
http://www.provant.be/nieuws/vrije_tijd/domeinen/arboretum_kalmthout/2011_04_05_standhouers_planten.jsp?referer=tcm:7-20462-64
Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 april 2011, 21:08:47
Ik geloof dat hij hier te vinden is Sven !
http://www.provant.be/nieuws/vrije_tijd/domeinen/arboretum_kalmthout/2011_04_05_standhouers_planten.jsp?referer=tcm:7-20462-64
Eerst kijken dan vragen... Bedankt Luc!