Voor onze nieuwe gebruikers, hieronder een handleiding in stappen voor het plaatsen van berichten en foto's op het Forum.
Klik op de afbeelding om ze te vergroten !
NIET MEER VAN TOEPASSING - ZIE NIEUWE VERSIE hier :
http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=494.msg50055#msg50055
Hier vindt u in detail uitgelegd hoe een foto te resizen zodanig dat hij aan de voorwaarden van het forum voldoet.
http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=34.0
Luc,
ik heb een berichtje over Primula Laurentiana per ongeluk geplaatst onder Saxifraga's.
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Citaat van: Gerard Verweij op 26 april 2012, 15:38:34
Luc,
ik heb een berichtje over Primula Laurentiana per ongeluk geplaatst onder Saxifraga's.
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Ik heb het voor u verwijderd Gerard ! ;)
Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 april 2012, 18:00:33
Citaat van: Gerard Verweij op 26 april 2012, 15:38:34
Luc,
ik heb een berichtje over Primula Laurentiana per ongeluk geplaatst onder Saxifraga's.
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Ik heb het voor u verwijderd Gerard ! ;)
Toppie!
Bedankt, staat zo slordig.
Hoi Luc, daar ben ik weer!
Kun je mij vertellen, hoe ik een fotootje onder mijn naam (links naast de berichtjes) kan plaatsen?
Vast bedankt
Gerard
Citaat van: Gerard Verweij op 27 april 2012, 09:01:41
Hoi Luc, daar ben ik weer!
Kun je mij vertellen, hoe ik een fotootje onder mijn naam (links naast de berichtjes) kan plaatsen?
Vast bedankt
Gerard
Dag Gerard,
in de taakbalk bovenaan links vind je o.a. een button met "profiel" - klik daarop, ga vervolgens naar "Forumprofiel informatie"en volg dan onderstaande instructies.
http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=498.0
vr gr
Luc
NA DE UPGRADE VAN HET FORUM VINDT U HIERONDER EEN AANGEPASTE PDF HANDLEIDING VOOR HET PLAATSEN VAN BERICHTEN EN FOTO'S OP HET FORUM.
Als je het leest lijkt het misschien bijzonder ingewikkeld - het is echter heel moeilijk om dit proces te beschrijven... ik heb mijn best gedaan.
Ik zou zeggen, proberen maar, het lukt wel !
de link om foto's te resizen werkt niet meer, zijn er andere opties ?
Bedankt om dit te melden, Gert, we zullen het aanpassen.
Welkom op ons forum trouwens !
Je kan BD-sizer nu hier downloaden : http://bd-sizer.en.softonic.com/
Er is blijkbaar een update gebeurd en de oude link is gedisabled.
Van dit soort programma's zijn er overigens verschillende op de markt die gratis te downloaden zijn.
Citaat van: Gert Geensen op 8 januari 2014, 23:14:15
de link om foto's te resizen werkt niet meer, zijn er andere opties ?
Welkom hier, Geert ((14
Kun je wat over jezelf vertellen? ))8
Resizen van foto's is niet langer nodig : zie ook hier http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=1868.0
test
Ik was op zoek naar de instellingen om de laatst binnengekomen berichten als eerste te zien. Die optie lijkt er niet in te zitten. Of kijk ik niet goed?
Citaat van: Piet Kok op 31 oktober 2018, 13:17:30
Ik was op zoek naar de instellingen om de laatst binnengekomen berichten als eerste te zien. Die optie lijkt er niet in te zitten. Of kijk ik niet goed?
Die optie kunt u vinden als u op de index pagina helemaal naar beneden scrollt Piet, onderaan bij Statistieken staat er een link om de laatst geplaatste berichten te zien te krijgen.
Wanneer u ingelogd bent is er ook een optie te zien bovenaan links, naast de avatar, "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bericht", bij het aanklikken daarvan krijg je ook alle nieuwe berichten te zien.