Vlaamse Rotsplanten Vereniging

Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen => Planten gezocht of aangeboden => Topic gestart door: Jan van Triest op 13 juli 2012, 11:20:27

Titel: Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Jan van Triest op 13 juli 2012, 11:20:27
Hoi allemaal

Wie kan mij helpen aan Poneorchis Gramifolia?

Alvast bedankt.

Grt jan
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Sven de Groot op 13 juli 2012, 11:54:40
Zelf heb ik ze niet, maar bij Wubben is Poneorchis graminifolia te verkrijgen.
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Peter Rijntjes op 13 juli 2012, 12:51:03
Hoi an,

ik heb toevallig de laatste verkocht verleden week, maar volgend jaar heb ik ze weer.

vriendelijke groet,

Peter

--13
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Lida Lourens op 13 juli 2012, 21:21:04
Zodra je deze Poneorchis weer hebt Peter, wil je haar dan op het Forum plaatsen? Ik ken haar nog niet en wil graag kennis maken.
Bij voorbaat dank. groet Lida
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Peter Rijntjes op 14 juli 2012, 10:57:45
Ga ik zeker doen, Lida.
Wil jij mij nog wel even een reminder doen toekomen als het zover is?  Medio mei en later zijn ze er weer. Bloei ongeveer in de zomer rond Juli.

((12
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Jan van Triest op 24 juli 2012, 19:48:09
Peter,

Ik heb ook belangstelling.
Weet jij misschien waar of hoe ik aan zaad kan komen van de poneorchis.

Grt jan
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Peter Rijntjes op 24 juli 2012, 20:14:13
Beste Jan,

zaad weet ik niet een , twee, drie. Misschien bij een van de orchideeen verenigingen. Maar meestal heb ik er wel een paar per jaar, voor niet al te duur. Dit jaar waren zij 7.95 euro per stuk en twee voor 15.00 euro. En hetzelfde jaar nog bloeien. Ik hoop dat ik die weer voor 2013 heb. Ik doe wel een bericht op het forum, als dat mag van Luc.

???

Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Luc Gilgemyn op 25 juli 2012, 12:39:16
Dergelijke info wordt altijd geapprecieerd Peter !  ;)
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Jan van Triest op 25 juli 2012, 16:26:53
Dan mag je mij er al 4 reseveren.

Grt jan
Titel: Re:Poneorchis Gramifolia gezocht
Bericht door: Peter Rijntjes op 25 juli 2012, 19:50:30
Ik ga mijn best doen, Jan.Ik laat het weten als ik ze weer heb.

((14

vr.gr. Peter