Wie kan mij helpen aan ongeveer 5 planten van Jankaea voor dezelfde hoek waar ik al eerder de dionysia voor vroeg?
Niet voor nu direct, maar voor het voorjaar.
vr.gr. Peter
Ik zoek deze nog steeds. Zelfs geen zaad tegen gekomen in de diverse zaadlijsten. Ger, Gert, Bart, Luc, Jan, Kris? Iemand?
:'(
Sorry Peter, ik kan jouw helaas niet helpen ! :(
Jammer Luc, maar als je wat weet, ziet of hoort, laat het dan maar weten, als je wilt.
;D
Citaat van: Peter Rijntjes op 13 mei 2013, 09:12:43
Ik zoek deze nog steeds. Zelfs geen zaad tegen gekomen in de diverse zaadlijsten. Ger, Gert, Bart, Luc, Jan, Kris? Iemand?
Moet je maar niet stiekem ziek worden ))8 op de NRV-voorjaarsverkoopdag Peter, heb ze daar n.l. wel zien staan.
Ik heb er ook zo'n spijt van, Cor!
Maar bij wie dan?
))4