Ik wil er nog het volgende aan toevoegen.
Onze vereniging telt heel wat gepassioneerde mensen, waarbij sommige al tien jaar lid zijn. Dat sommigen al zo lang lid zijn, betekent ook dat ze de VRV waarderen. Ik kan me dan ook niet van de indruk ontdoen dat bepaalde mensen misschien wel overwegen om bestuurslid te worden. In ieder geval...het is beslist de moeite...want, het bestaan van de VRV hangt er van af. Toen ik indertijd in het bestuursbootje stapte was het mijn bedoeling om de VRV zo lang mogelijk mee in stand te helpen houden. Dat is de prioriteit. Immers...indien de vereniging ooit moest worden opgedoekt, zou het hoogstwaarschijnlijk definitief zijn. En dat is iets wat natuurlijk niet mag gebeuren.
Misschien is het wel ieders 'plicht' om ooit eens een keertje in het bestuur te hebben gezeten. Met dit gegeven zouden we nooit zonder bestuursleden komen te zitten.
In ieder geval...ik heb er vertrouwen in dat één of misschien wel meerdere personen tot het bestuur willen toetreden. Het is immers nu ook weer niet zo'n gewichtige bedoening. Tijdens een bestuursvergadering zitten we evenveel te keuvelen over plantjes, reizen, 'forumgebeurtenissen', enz... Het moet natuurlijk ook een beetje leuk blijven, hé.

Bovendien heeft onze gastheer een goede wijnkelder voor de liefhebbers
Ook al hadden we wel eens onze meningsverschillen of akkefietjes, het was een genoegen om onder u te 'dienen', Kris.