Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Klein en nietig, maar kon zich toch niet wegstoppen voor mij, de eenjarige Sedum atratum. (Link naar bijlage)
Ik wil het niet opgeven en begin nu de ganse bergwand opnieuw af te speuren.Een weinig later zie ik vele meters boven mij een heel knap exemplaar. Na een flinke klimpartij bereik ik dan toch de plant en kan ik deze plaatjes maken van een plant in de meest sprekende kleuren. Ik ben een gelukkig man! (Link naar bijlage)
Citaat van: Frankie Wulleman op 4 januari 2015, 20:42:21Klein en nietig, maar kon zich toch niet wegstoppen voor mij, de eenjarige Sedum atratum. (Link naar bijlage) Het kleine is toch vaak het leukste, he.Mooi plantje, Frankie.
Heel erg bedankt Frankie voor uw schitterende reportage !!! Bijzonder plezant en leerzaam om op te volgen , ook als naslagwerk . Ik heb er enorm van genoten .........
Hartelijke dank Frankie voor dit aangename reisverhaal. Uiteraard spraken de foto's boekdelen ! Prachtige streek - wie weet, als we ooit eens in de buurt komen, dan weten we nu de info te vinden!
Citaat van: Danny Bonnez op 5 januari 2015, 23:04:33Heel erg bedankt Frankie voor uw schitterende reportage !!! Bijzonder plezant en leerzaam om op te volgen , ook als naslagwerk . Ik heb er enorm van genoten ......... Graag gedaan, Danny, en iets zegt mij dat je een uitstap naar de Dolomieten ook wel zou zien zitten... .
Citaat van: Frankie Wulleman op 6 januari 2015, 21:51:19Citaat van: Danny Bonnez op 5 januari 2015, 23:04:33Heel erg bedankt Frankie voor uw schitterende reportage !!! Bijzonder plezant en leerzaam om op te volgen , ook als naslagwerk . Ik heb er enorm van genoten ......... Graag gedaan, Danny, en iets zegt mij dat je een uitstap naar de Dolomieten ook wel zou zien zitten... .Jazeker Frankie , dat zie ik natuurlijk wel zitten maar daarvoor moet ik ook mijn vrouwke kunnen overtuigen.......