Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Frankie Wulleman op 8 april 2025, 21:37:34Citaat van: Danny Bonnez op 8 april 2025, 21:13:32Anemone pavonina bloeit weer dit jaar ! Twee kleurvormenMooi, Danny, heb je die planten in de volle grond staan?Ja Frankie , doen het vrij goed in mijn grond op voorwaarde dat het niet te veel regent zoals vorig jaar . Toen hadden ze veel afgezien en geen bloei . Dit jaar terug herstel
Citaat van: Danny Bonnez op 8 april 2025, 21:13:32Anemone pavonina bloeit weer dit jaar ! Twee kleurvormenMooi, Danny, heb je die planten in de volle grond staan?
Anemone pavonina bloeit weer dit jaar ! Twee kleurvormen
Citaat van: Danny Bonnez op 9 april 2025, 22:22:14Citaat van: Frankie Wulleman op 8 april 2025, 21:37:34Citaat van: Danny Bonnez op 8 april 2025, 21:13:32Anemone pavonina bloeit weer dit jaar ! Twee kleurvormenMooi, Danny, heb je die planten in de volle grond staan?Ja Frankie , doen het vrij goed in mijn grond op voorwaarde dat het niet te veel regent zoals vorig jaar . Toen hadden ze veel afgezien en geen bloei . Dit jaar terug herstelMaar ze zijn dus perfect winterhard?
Adonis vernalis
Citaat van: Herman Mylemans op 11 april 2025, 15:16:26Adonis vernalisPrachtig exemplaar, Herman. Lang geleden dat ik nog zo'n goed bloeiende plant had in de tuin.
Deze Anemone is hier in de tuin ontstaan , heb ik nog nooit gehad , dus een raadsel hoe hij hier is kunnen komen ? Kent er iemand deze plant ? Zou het Anemone coronaria kunnen zijn ?