Eindejaarswensen 2014

Gestart door Bert Stegeman, 18 december 2013, 21:48:31

Vorige topic - Volgende topic

Danny Bonnez

Alsook van mij aan alle forumleden een super mooi 2014 toegewenst !!! 3NJ _04 )))4
Ieper , West-Vlaanderen

Hugo Van Woensel

Ik wil alle "rock-steen-kei-planten" liefhebbers van de VRV de NRV en de forumleden een kei goede gezondheid en een steengoed plantenjaar wensen!
3NJ 2NJ _04 ))(10 ))(10 ))(10 4NJ 4NJ 2NJ )))4 )))4

Bert Stegeman

Bij deze geen nieuwjaar wensen.
maar een Fijne lente gewenst.
Vanavond gaat het om 23.59 lente worden.
Al zal het weer niet werken --10
allemaal een fijne lente gewenst.
hopelijk zondag beter weer. :-X