Bollen gaan kweken ? Ik denk er niet aan, al heb ik al sinds het oprichten van mijn mega rotstuin al een heleboel bollen geplant. Natuurlijk praktisch allemaal van den Aldi. Er zijn er bij die nog altijd in die rotstuin staan, zoals wat simpele krokussen, doodnormale tulpen, hyacinten waar ze je mee naar de kop smijten, narcissen die je nog altijd in den Aldi vindt. Maar zijn ze daarom minderwaardig ?

Nu heb ik wat eeuwenoude sneeuwklokjes van mijn nonkel die ook al eeuwenoud is, gekregen. Ze zien er hetzelfde uit als zowat alle andere Galanthussen.

Ook niet minder waard, vind ik.
Hetgeen mij natuurlijk meer waard is, dat is mijn bende Cumulussen (die krijgen al wat volgers, heb ik opgemerkt

)
Als ik zelf ooit eens een nieuwe Sax kweek, dan zal die trouwens 'Cura Sol' heten ....
Natuurlijk zijn mijn 565 andere soorten Saxen evenwaardig aan mijn hele horde Cumulussen

En mij gek maken ? Dat is onmogelijk ...
Je weet toch wel dat in de wereld van de abnormalen, de normalen totaal en volledig abnormaal te noemen zijn ?

Het enige wat mij gek maakt, dat zijn die vreselijke naaktslakken die daarnet gezellig aan hun ontbijt zaten.
En wat zijn ze al groot, voor deze tijd van het jaar. Ik moet eigenlijk zeggen : waren.