eritrichium nanum ( alpen vergeet me nietje) gezocht

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 5 november 2010, 15:19:00

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

ik heb eens even gekeken op alpine seeds en ze nemen geen bestellingen aan die lager zijn dan 30 euro - als er iemand daar zaden zou bestellen , dan zou ik wel graag een zakje Eritrichium nanum mee willen bestellen
groetjes
Lily-Anne