Natuurwandeling op de kalkgraslanden van de Sint-Pietersberg (Luik) 13 juni 2015

Gestart door Bert Stegeman, 13 juni 2015, 22:17:19

Vorige topic - Volgende topic

Bert Stegeman

ben ik toch blij dat ik jullie hier mee kan verblijden.
En daar is dit prachtige forum dan weer goed voor.

Jos Beeren

Bedankt allen, kon ik toch nog meegenieten via dit forum van al het moois de St.Pieter te bieden heeft, zowel op Limburgs gebied dank zij Gerrit!, als ook de Belgische zijde. ((14
Jos Beeren
Weert,Limburg
Nederland