Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Dionysia 'Ewesley Theta' grijpt zijn kans in het winterzonnetje om zijn pracht te tonen.
Ja dank je Luc en Kris, maar de kleur is niet helemaal conform de werkelijkheid. Het is een niet te duiden kleur. Als er nog meer (inderdaad Luc) bloempjes op zitten zal ik een foto maken en proberen de juiste kleur te benaderen. Misschien bij bewolkt weer. En wat prutsen aan de camera. Ik was nu te veel gefocust op die paar momenten zon.
Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 16 januari 2018, 19:19:40Ja dank je Luc en Kris, maar de kleur is niet helemaal conform de werkelijkheid. Het is een niet te duiden kleur. Als er nog meer (inderdaad Luc) bloempjes op zitten zal ik een foto maken en proberen de juiste kleur te benaderen. Misschien bij bewolkt weer. En wat prutsen aan de camera. Ik was nu te veel gefocust op die paar momenten zon.Ja niet simpel Gerrit ......wat denk je van deze weergave ....
Rechtsvoor: Dionysia tapetodes.Midden achter, Dionysia microphylla x aretioides, met beginnende bloei.Links: mogelijk Dionysia gaubae, maar ik vind geen etiket, wie het zeker weet graag je reactie.
Hier begint Dionysia aretioides er ook aan in de tuin - uiteraard minder perfect zo buiten - in zijn vierde levensjaar inmiddels.Hier en daar zijn voor de winter enkele afgestorven rozetten uitgeknipt.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 14 maart 2018, 16:23:45 Hier begint Dionysia aretioides er ook aan in de tuin - uiteraard minder perfect zo buiten - in zijn vierde levensjaar inmiddels.Hier en daar zijn voor de winter enkele afgestorven rozetten uitgeknipt.Zonder afdekking, Luc?