Ik sta er iedere keer van te kijken hoe je dit klaar speelt, Kris. Heimelijk ben ik een beetje jaloers, want Ophryssen zijn wonderbaarlijk mooie planten. Vertel er eens wat meer over. Soort, herkomst, bodem, enz... Of schrijf er een artikel over... 
Ik denk dat hier om 1 of andere reden de omstandigheden juist zijn Frankie . Wat ik doe wil ik graag met iedereen delen hoor ,no secrets .......Maar het is echt niks speciaals want ze staan in het standaard mengsel van mijn rotstuin . Maar als ik nog is de tijd vind zet ik het graag op een A4-tje
Jaloers hoef je niet te zijn Frankie , ik zie van jouw kant ook veel dingen passeren die mij niet lukken en die ik heeeeel graag zou willen op die manier

Maar versta je wel natuurlijk . De soort is O.fuciflora .....Zij worden in Utrecht op de verkoopdag wel aangeboden ...Maar de rest zal ik dan houden voor een artikel 
Vooral dat laatste zal ik onthouden, Kris,

.
Maar, inderdaad, iedere tuin heeft zijn eigen klimaatje en omstandigheden. O. fuciflora, ik dacht het al, het is de soort die ik al talloze keren in de natuur zag. Het valt me overigens op dat deze species erg vormenrijk is in de natuur.