Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Theo Stronks op 8 mei 2020, 09:25:34Helaas een veel mindere bloei vergeleken met vorig jaar Androsace globifera.Oei, die was mij ontsnapt Theo. Ik ben altijd al een beetje verliefd geweest op deze Andro, maar meer dan enkele etiketten heb ik er helaas niet van overgehouden... Heb jij een geheime formule Theo ??
Helaas een veel mindere bloei vergeleken met vorig jaar Androsace globifera.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 28 mei 2020, 23:39:51Citaat van: Theo Stronks op 8 mei 2020, 09:25:34Helaas een veel mindere bloei vergeleken met vorig jaar Androsace globifera.Oei, die was mij ontsnapt Theo. Ik ben altijd al een beetje verliefd geweest op deze Andro, maar meer dan enkele etiketten heb ik er helaas niet van overgehouden... Heb jij een geheime formule Theo ?? Beetje late reactie Luc,sorry.Deze Androsace staat tussen ruw gesteente,voor een groot gedeelte v/d dag on de zon.Hij doet het na 3 jaar nog steeds,ook zonder bescherming in de winter.
En maar bidden en smeken dat de warmte onze Androsace weer niet te grazen neemt .......Androsace bisulca var. brahmaputra staat voorlopig nog goed . Maar eind deze week weer een hittegolf verwacht