Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 februari 2025, 18:28:58Foto 4 is de onvolprezen Crocus gembosii x concinnus 'Vita nova' die van geen ophouden weet, al is hij nu over zijn hoogtepunt.Citaat van: Kris De Raeymaeker op 2 februari 2025, 09:24:48Hopelijk vandaag hier ook open Luc, gisteren net niet ...Eindelijk is Crocus gembosii x concinnus Vita Nova 21-02 hier ook open gekomen ...
Foto 4 is de onvolprezen Crocus gembosii x concinnus 'Vita nova' die van geen ophouden weet, al is hij nu over zijn hoogtepunt.
Hopelijk vandaag hier ook open Luc, gisteren net niet ...
In een potje Crocus alatavicus vond ik zowaar eentje met geel getinte buitenste bloemblaadjes ipv het gebruikelijke wit ...
Citaat van: Danny Bonnez op 27 januari 2025, 19:23:14Crocus neapolitanus uit Italië komt ook in bloei Dat is een fraaie Crocus Danny, graag nog eens laten zien als de bloem is geopend.
Crocus neapolitanus uit Italië komt ook in bloei
Crocus neapolitanus uit Italië stond er vandaag mooi bij
Deze Crocus alexandri staat al heel wat jaren in mijn bollenbed maar heeft het niet helemaal naar zijn zin ....
Crocus sieberi ' Creme Diamond' staat ook al vele jaren in mijn bollenbed
Deze is misschien een kandidaat voor de titel " goede tuinkrokus " Crocus dalmaticus , 2 vormen
Deze drie vormen van Crocus alexandri Falakro staan al 3 jaar onbeschermd buiten , de variatie is groot van bijna wit tot bijna zwart Van bleek naar donker