Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Danny Bonnez op 25 februari 2025, 15:34:00Een opvallende vaststelling , Crocus nubigena lusten ze niet en vliegen voorbij naar de pot ernaast ! Ik weet nu hoe het komt dat ik nog nooit zaad gehad heb op C. nubigenaWat een kanjer van een nubigena Danny Gek want ik heb al wel zaden geoogst op nubigena in het verleden ...Mijn vliegen zijn hier misschien minder gastronomisch en kieskeurig ...
Een opvallende vaststelling , Crocus nubigena lusten ze niet en vliegen voorbij naar de pot ernaast ! Ik weet nu hoe het komt dat ik nog nooit zaad gehad heb op C. nubigena
Wat een schitterende update al weer Danny , super al die zaailingen en vormen. !
Dank je Kris , het zijn momenteel hoogdagen en bij mooi weer is het echt wel genieten , vooral het op zoek gaan naar bijzonderheden net als in de natuur ....
Citaat van: Danny Bonnez op 26 februari 2025, 18:07:22Dank je Kris , het zijn momenteel hoogdagen en bij mooi weer is het echt wel genieten , vooral het op zoek gaan naar bijzonderheden net als in de natuur .... Zeer zeker Danny ...alleen gaan die hoogdagen nogal snel .... Hier nog 2 krokussen in de rotstuin .Eerst een Crocus sublimis en dan ook een heuffelianus vorm. Bij deze laatste zijn er een 2 tal uitgehaald door 1 of andere vogel ...
Crocus veluchensis aff. Elati