Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
1/ Adonis vernalis 2 & 3 / Aquilegia pyrenaica ssp. discolor 4/ En omdatik het niet kan laten ....Polygala 'Czech Sky '
Citaat van: Mark Stolk op 19 april 2025, 17:04:23Erigeron simplex, simpel maar mooi. Veronica armena, heel klein.Zeer mooie rijkbloeiende plant, Marc, maar geen Erigeron. Ik vermoed een of andere Alyssum.
Erigeron simplex, simpel maar mooi. Veronica armena, heel klein.
Het fris uitlopend blad van Astragalus exscapus, opgekweekt uit zaad, een plant afkomstig uit droge steppes in centraal europa. Benieuwd of ik al bloemen zal mogen verwachten?
De eerste bloem is er
Aethionema schistosumAethionema subulatumFibigia triquetraEdraianthus zogovicii
Citaat van: Frankie Wulleman op 28 maart 2025, 22:05:51Het fris uitlopend blad van Astragalus exscapus, opgekweekt uit zaad, een plant afkomstig uit droge steppes in centraal europa. Benieuwd of ik al bloemen zal mogen verwachten?Citaat van: Luc Scheldeman op 23 april 2025, 21:15:30De eerste bloem is erEn hij is op wandel gegaan .....want staat nu plots in een andere tuin ...
Citaat van: Frankie Wulleman op 28 maart 2025, 22:05:51Het fris uitlopend blad van Astragalus exscapus, opgekweekt uit zaad, een plant afkomstig uit droge steppes in centraal europa. Benieuwd of ik al bloemen zal mogen verwachten?De eerste bloem is er
Salvia daghestanica