Bloei mei - juni 2012

Gestart door Luc Gilgemyn, 1 mei 2012, 08:44:39

Vorige topic - Volgende topic

Peter Rijntjes

Het lijkt wel een horror film. Je weet dat het gebeurt , alleen nooit wanneer het gebeurt.
Angstzweet in je gebalde handen en klammig op je rug. Vanaf nu schrik van elk bericht op dit forum. Niet meer uitzetten en vannacht de wekker om het uur zetten. Eerst onder het bed kijken, gordijnen dicht en de oren gespitst om te horen of de computer misschien een bliepje of klikje geeft door het bericht van Jan. Verhoogde bloeddruk en onhoudbare spanning gonst door dit forum.

Laat het ons weten Jan, de spanning is niet te dragen.

:o --6 :'( ((11 ((10 )--1 ((8 --((1 ((2

Peter

Frankie Wulleman

Citaat van: Jan Fouquaert op 11 juni 2012, 21:45:17
Eindelijk is ie daar !
Morgen zal ik de crême de la crême der rotsplanten tonen. Het summum, de top, de pièce de résistance der alpiene planten !
Al de rest verzinkt in het niets in het aanschijns van deze beest van een plant.
Het is gewoon een topper, ongelooflijk verfijnd, een wonder der natuur, een plant om U tegen te zeggen.
The number one....
De primus !!! ((11
Eens je die hebt, kan je niet meer zonder dit wonder.
Al staan er 10 supermooie naakte vrouwen, onder te brengen onder de noemer supermodellen, naast dit plantje, je gunt hen geen enkele blik !
Ja, ik weet het, je staat nu al te kwijlen, maar nog efkes geduld ... :o ((6

Morgen is de dag ! --6 ((13

Als je die rotsplant hebt getoond, kun je dan ook nog die foto van die tien supermooie naakte vrouwen tonen, Jan?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Bart Moerland

'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Bart Moerland

Een heel 'Dikke' physoplexis.....veel groter,groffer en behaard blad.
Komt uit wild zaad.

Bart Moerland

Waarschijnlijk bedoelt Jan deze..........

Zijn eigen Saxifraga x paniculata 'Jean Fouquaert' in bloei!

Peter Rijntjes

Cor van Kapel

Citaat van: Bart Moerland op 11 juni 2012, 22:19:21
Een heel 'Dikke' physoplexis.....veel groter,groffer en behaard blad.
Komt uit wild zaad.
Ja, doe me d'r daar maar een van  ((6 ((6.

Bart Moerland

Een laatste bescheiden bijdrage,maar heb er veel plezier van......

Sedum sempervivum komt steeds verder in bloei.........

Bart Moerland

Wou dat het kon Cor........is een mooi groot ding......maar als ze zaad zet wordt het nooit dezelfde.
En scheuren kan wel.maar duurt nog even.

Cor van Kapel

Bart Moerland

Jan Fouquaert

Nee hoor, mijn eigen Sax. x paniculata 'Jean Fouquaert' is het zeker niet, heb die al een paar keer getoond.

Zou het een van deze bloempjes wezen ?
Nee, hoor, alleszins niet.

En Frankie, die 10 mooie naakte vrouwen kan je wel elders vinden op het internet, je hoeft alleen maar wat trefwoorden te typen in de Google zoekmachine en je vindt er honderden, duizenden.... ))2 ))(10 --11

((6 ))5
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Peter Rijntjes

Hoi Jan,

Wanneer gaat de show beginnen??  Ik zit zowat op de eerste rij, maar niets lijkt er ook maar enigzins op dat de show gaat beginnen. Daarom heb ik zojuist jou website geopend,
ja nu pas, omdat ik hem niet eerder had gezien. Aanrader voor iedereen, die dat nog niet gedaan heeft. Mooie foto,s en goede reclame voor onze hobby, lijkt mij.

Laat de show nu maar beginnen, het hele forum zit te wachten!!    --6 :o

vr.gr. Peter

Frankie Wulleman

Citaat van: Jan Fouquaert op 12 juni 2012, 17:43:38
Nee hoor, mijn eigen Sax. x paniculata 'Jean Fouquaert' is het zeker niet, heb die al een paar keer getoond.

Zou het een van deze bloempjes wezen ?
Nee, hoor, alleszins niet.

En Frankie, die 10 mooie naakte vrouwen kan je wel elders vinden op het internet, je hoeft alleen maar wat trefwoorden te typen in de Google zoekmachine en je vindt er honderden, duizenden.... ))2 ))(10 --11

((6 ))5

Allée gij, dat wist ik nu niet. Ik kijk dan ook niet naar andere vrouwen. Ik begin hier echt slechte vrienden te krijgen op het forum.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

Hmm, Frankie kijkt niet naar andere vrouwen. :( :(
Ik mag dat wel, mag er alleen niet aankomen. :o
www.rots-plant.be  -  website over juwelen